بی ام و با زیان هنگفت علاقه مندان خود را شوکه کرد

لست سکند

شرکت خودروسازی بی ام و آلمان که با محصولات زیبا و کم نقص خود علاقه مندان فراوانی در سراسر جهان دارد، اعلام کرد در فصل دوم سال 2020 با زیان هنگفت چند صد میلیون دلاری مواجه شده است.

به گزارش کاماپرس، ضرر و زیان بی ام و در سال 2020 حدود 666 میلیون یورو معادل 720 میلیون دلار برآورد شده و در یک دهه اخیر بی سابقه بوده است.

این زیان سنگین تنها به دلیل کرونا و رکود ناشی از آن نیست بلکه بی ام و در توسعه خودروهای بازار پسند و برخی فناوری های مورد استقبال همچون خودروهای برقی نیز تعلل کرده است.

استراتژی قدرت انتخاب مشتری جواب می دهد؟

راز آسمان پایتخت

بنابه اعلام سایپانیوز، اولیور زیپسه مدیر عامل ب ام و در نشستی با خبرنگاران گفت که از ماه ژوئن فروش خودرو روند افزایشی پیدا کرده مخصوصاً در بریتانیا و فرانسه. همه تقصیر ها را هم نباید به گردن ویروس یا وضع اقتصادی مردم انداخت، چون ب ام و در حال تلاش برای گذار به خودروهای برقی است و با این که در سال های گذشته این دست و آن دست می کرد و می دانست که هنوز آمادگی آن در بین مردم ایجاد نشده با این حال سال 2020 را انتخاب کرد و به معنی واقعی به آن متعهد شد.

البته اهمیت و اولویت بالاتر خودروهای برقی را ب ام و تصمیم نگرفته است و این سیاست کلی، مقررات و استانداردهای اروپا است که همه خودروسازان را به فکر واداشته که خود را با این وضعیت وفق دهند. با این که ب ام و گفته است که ورژن های تمام برقی سری 5، سری 7 و خودروی X1 را به بازار عرضه می کند اما گفته است که ورژن های دیزلی، بنزینی و هیبریدی آن هم جزو انتخاب مشتری خواهد بود و نام این روش را «قدرت انتخاب» مشتری گذاشته است. اما باید در نظر داشت که ب ام و نمی تواند تمام این گزینه ها را به طور کامل در تمام بازارهای جهانی خود در اختیار بگذارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “بی ام و با زیان هنگفت علاقه مندان خود را شوکه کرد

  1. mino گفته:

    خیلی از کشورها در حال حاضر دچار تورم هستند! عجیبه که ایران تنها کشوریست که تحت شدید ترین تحریمهاست اما جالبه بدونین الان خیلی از کشورها وضع اقتصادی مردمشان و تورمی که با ان درگیر هستند در حد همین ایران است و بعضی کشورهای اسیایی هم حتی با کاهش شدید ارزش پولی کشور خودشان مواجه شدهاند مثل ژاپن!چین!استرالیا! و حتی بیشتر کشورهای اروپایی! کافیه به این کشورها سفر کنید و ببینید واقعا قدرت خرید مردمشان چقدر کاهش یافته! در حال حاضر ویروس کوید19 هم وضع بیکاری عجیب و غریبی برای همه مردم در تمامی کشورها بوجود اورده

    یه حرف عجیبی میخام بزنم امیدوارم منعکس بشود! تا همین دیروز چندین اقتصاد دان امریکایی بدلیل بدهی سرسام اور دولت امریکا و بدتر از ان کسری بودجه عجیب و غریبتری که دارد همچنان بشکلی دیوانه وار دلار چاپ میکنند که ارزش همین دلار امریکا در همه ایالات امریکا بشدت کاهش پیدا کرده در حد پول یوان چین! اما عجیب اینجاست که در کشورهایی نچندان توسعه یافته مثل ایران این اخبار سانسور میشود و در عوض عده ای سودجو از نادانی و نداستن مردم سواستفاده کرده و قیمت دلار را بشکلی احمقانه بالا اعلام میکنند مخصوصا پول اروپا یورو هم که کاهش شدیدی داشته همچنان بشکلی عجیب در ایران قیمت گزاری میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز