بیت کوین همچنان در کانال 36 هزار دلاری

امروز تا ساعت 11 صبح، قیمت بیت کوین معادل 36 هزار و 216 دلار اعلام شده که نرخ این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته معادل 1/26 درصد افزایش داشته است. به گزارش کاماپرس، ارزش این رمز ارز همواره تغییرات مختلفی را تجربه کرده و اخیرا به دنبال یک توییت جدید دیگر از ایلان ماسک دچار نوسان شد.

ماسک بارها این ارز دیجیتال شناخته شده را در رسانه‌های اجتماعی مورد حمله قرار داده است. وی در جدیدترین اقدام خود هشتگ بیت کوین را با ایموجی قلب شکسته توییت کرد. نظر برخی از فعالان این حوزه بر خروج زود هنگام ایلان ماسک از دنیای رمزارزها است. با این حال قیمت بیت کوین با توییت جدید ماسک مانند دفعات قبلی چندان دستخوش تغییر نشد.

همچنین سیاستمداران ال ساوادور طی چند روز اخیر اعلام کرده‌اند که قصد پذیرش رسمی بیت کوین را داشته و امید به کنترل تورم با استفاده از رمز ارز مورد پذیرش دارند. در این خصوص جک مالرز، موسس شرکت استرایک، مدعی بر کمک بیت کوین به کشورهایی مانند ال ساوادور بوده و به نظر وی این رمزارز جوامع این‌چنینی را در برابر شوک‌های ناشی از ارزهای سنتی یاری خواهد کرد.

آریاک سفر

قیمت اتریوم نیز امروز در ساعت ذکر شده، معادل 2 هزار و 783 دلار بوده که نرخ آن نسبت به روز گذشته تقریبا 105 دلار رشد داشته است. اما دوج کوین هنوز نتوانسته به سطح قیمتی یک دلار دست پیدا کند و در حال حاضر معادل ریالی آن 8 هزار و 970 تومان است.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز