بیت کوین تا هفته آینده مرز ۵۵ هزار دلار را پشت سر خواهد گذاشت؟

بیت کوین که تا صبح روز گذشته در کانال قیمتی 48 هزار دلاری قرار داشت، امروز با نرخ 49 هزار و 100 دلاری بازگشایی شد. این رمزارز پرطرفدار با رشد 0.07 درصدی نسبت به روز قبل، به ارزش 49 هزار و 213 دلاری رسید. به نظر این ارز دیجیتال تا پایان امروز محدوده قیمتی 50 هزار دلاری را در هم بشکند و رکورد تازه‌ای از خود به جای بگذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی تحلیلگران بازار ارز دیجبیتال معتقدند که بیت کوین امکان عبور از قیمت 55 هزار دلاری را هم دارد؛ حتی تا قبل از پایان این ماه میلادی دنیا با تجربه فروش هر بیت کوین با قیمت 55 هزار دلاری روبرو خواهد شود.

احیای قیمتی بیت کوین برخی از سرمایه گذاران بزرگ مخالف آن را به شدت خشمگین کرده است. پیتر شف، مدیرعامل یورو پاسیفیک کپیتال، یکی از این افراد به شمار می‌رود. شف اخیرا در توئیتی، با انتقاد از دارندگان بیت کوین، ادعا کرده کسانی که در حال حاضر این رمرارز را نمی‌فروشند «احمق واقعی» هستند! وی در اواسط سال 2011، عملکرد بیت کوین را به شدت متزلزل کرد. به نظر پیتر شف، موفقیت‌های بیت کوین بسیار کوچک و حقیر هستند.

آریاک سفر

اتریوم از بیت کوین پیشی می‌گیرد؟

با این حال بیت کوین همچنان در مدار افزایش قیمتی حرکت می‌کند و پیشگام دیگر رمزارزها از جمله اتریوم شده است. اکنون اتریوم با افزایش 13 دلاری که در مقایسه با روز گذشته داشته، در قیمت 3 هزار و 244 دلاری معامله می‌شود.

به گفته کی یانگ جو، مدیرعامل شرکت تحلیلی کریپتوکوانت، در بلند مدت احتمال پیشی گرفتن عملکرد اتریوم از بیت کوین وجود دارد. یانگ جو این موضوع را یادآور شده که فاصله ارزش اتریوم تا اوج تاریخی آن، بسیار کمتر از فاصله بیت کوین تا قله قیمتی‌اش است. این احتمال بسیار قوی به نظر می‌رسد که اتریوم پیش از رسیدن بیت کوین به اوج تاریخی‌اش، حداکثر قیمتی خود را به دست آورد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز