بوک ایر 13، سبک‌ترین لپ‌تاپ سایت شیائومی/ قیمت روز 8 آبان

لست سکند

سایت شیائومی اخیرا در چین، از لپ تاپ 13 اینچی شیائومی با نام بوک ایر 13 رونمایی کرد. بوک ایر، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپی است که شیائومی تا به امروز آن را معرفی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سایت شیائومی در مراسمی از چند محصول جدید مانند ردمی نوت 12، تلویزیون جدید ردمی TV و بوک ایر 13 رونمایی کرد. این محصول جذاب، دارای طراحی 360 درجه و یک نمایشگر 2.8K است. به نظر می‌رسد این لپ‌تاپ با استقبال گسترده‌ کاربران مواجه شود.

سایت شیائومی، بوک ایر 13 را با چه ویژگی‌هایی تولید کرده است؟

سایت شیائومی ، بوک ایر را با طراحی جذاب 360 درجه عرضه کرده است. با این ویژگی، کاربران می‌توانند با باز کردن لپ‌تاپ، دو طرف آن را کاملا به هم بچسبانند. به همین دلیل می‌توان در حالت‌های بسیار متنوعی از آن استفاده کرد. نمایشگر بوک ایر 13، ساخت سامسونگ است. این نمایشگر 3/13 اینچی، از نوع E4 OLED  است.

وضوح تصویر بوک ایر 13، ۱۸۰۰ × ۲۸۸۰ پیکسل است و کیفیت آن به 2.8k می‌رسد. محصول جدید سایت شیائومی از فناوری دالبی ویژن و فرمت VESA Display HDR500 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، حواشی اطراف بوک ایر 13 بسیار کم است. این ویژگی موجب چند برابر شدن جذابیت ظاهری این محصول شده است.

راز آسمان پایتخت

وزن شیائومی بوک ایر 13، فقط 1.2 کیلوگرم است. این لپ‌تاپ از آلیاژ آلومینیوم سری 6 استفاده کرده است. به همین دلیل محصولی بسیار سبک، باریک و باکیفیت می‌باشد. لپ‌تاپ معرفی شده توسط سایت شیائومی ، دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. هم چنین دارای باتری ۵۸٫۳ وات ساعتی است که با شارژر 65 واتی، به سرعت شارژ می‌شود. پورت‌های لپ‌تاپ جدید شیائومی، شامل دو پورت تاندربولت ۴، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، وای‌فای-۶E و بلوتوث ۵.۲ است.

پردازنده شیائومی بوک ایر 13، نسل ۱۲ اینتل از سری Core i7 است. اما همان‌گونه که انتظار می‌رفت، فاقد گرافیک مجزا است. به همین دلیل خریداران مجبورند به توان گرافیک Iris Xe بسنده کنند. این محصول دارای ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5 است. هم‌چنین ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD دارد. از نظر نرم‌افزاری نیز، به طور پیش‌فرض از جدیدترین نسخه ویندوز، یعنی نسخه 11 پشتیبانی می‌کند. محصول جدید سایت شیائومی ، تا به امروز فقط در بازار چین عرضه شده است. به همین دلیل مشخص نیست که وارد بازار جهانی شود یا خیر.

در ادامه قیمت برخی از محصولات شیائومی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : رایانه همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز