بومی‌سازی قطعات و حذف وابستگی به واردات مهمترین هدف شرکت اطلس تک جاوید

ژیوار

مدیرعامل شرکت اطلس تک جاوید پارس یکی از مهمترین اهداف توسعه‌ای شرکت را بومی‌سازی قطعات و حذف وابستگی از محصولات وارداتی بیان کرد و گفت: با توجه به توان بالای تولید‌کنندگان داخلی، ضرورتی به واردات بسیاری از قطعات و یراق‌آلات در سیستم‌های تهویه مطبوع وجود ندارد.

به گزارش کاماپرس، محمدباقر کشاورزیان در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع، تاسیس شرکت اطلس تک را مربوط به سال 96 دانست و اعلام کرد: البته این شرکت از سال 93 با عنوان اطلس تک ویژن خاورمیانه در بازار حضور داشته ‌است.

وی حوزه اصلی فعالیت شرکت را تامین پروفیل‌های آلومینیومی و یراق آلات صنعتی به ویژه در دستگاه‌های هواساز عنوان کرد و گفت: تولید قطعات این دستگاه‌ها، چیلر و دریچه‌های دمپر ازاولویت‌ها بوده که در همین راستا بسته به نیاز مشتری، تجهیزاتی خارج از سبد کالای شرکت نیز طراحی و تولید می‌شود.

این فعال حوزه صنعت با اشاره به حضور در نمایشگاه تاسیسات از ابتدای تاسیس شرکت، اذعان داشت: بخشی از قطعات همچون پروفیل‌های آلومینیومی هایژنیک، چرخ‌دنده پین، دریچه بازدید هشت ضلعی و لولای رگلاژی به عنوان اولین نمونه داخلی با روش مهندسی معکوس و پس از بهنیه‌سازی وارد بازار شده است. در همین رابطه  توانسته‌ایم با تولید انبوه، قطعات مورد نیاز بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه‌های هواساز را  تامین کرده و  و آنان را از واردات نمونه‌های خارجی بی‌نیاز سازیم.

مدیرعامل اطلس تک از تولید 6 ماهه پولی فلکه‌های صنعتی در این مجموعه خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر به دنبال توسعه سبد محصولات هستیم.

دریان سفر امید

کشاورزیان در پایان از مشتریان و تولیدکنندگان خواست تا بازخورد و نقطه نظرات فنی خود را در جهت بهبود هرچه بیشتر محصولات ارایه کنند.

بر اساس این گزارش، شرکت اطلس تک جاوید پارس از تولیدکنندگان پروفیل‌های آلومینیومی شیاردار مهندسی و یراق آلات مرتبط بوده که از سال 96 با نگرشی متفاوت به دنبال برآورده ساختن نیاز واحد‌های صنعتی در بخش قطعات و لوازم یدکی صنعت تهویه مطبوع است.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران از 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اطلس تک جاویدانجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایران
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز