بورس به کانال 1 میلیون و 300 هزار واحدی سقوط می‌کند؟

پیش بینی های مختلفی در مورد روند پیش روی بورس وجود دارد که برخی از آنها حاکی از ادامه روند ریزش بورس تا رسیدن به کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی است.

به گزارش کاماپرس، سهامداران این روزها با نگرانی اوضاع بورس را رصد می کنند و شاهد آب رفتن هر روز سرمایه های خود هستند. دولت نیز اقدامی در راستای حمایت جدی از بازار انجام نداده و مسئولان بورس نیز ریسکی بودن این بازار و اصلاح قیمت را جزء لایفنک بورس ارزیابی می کنند.

در این شرایط اطلاع از نظرات کارشناسان می تواند تا حدی روشن گر آینده بازار باشد. روزنامه دنیای اقتصاد پیش بینی 8 تحلیل گر بورس را در مورد افق پیش روی بورس منتشر کرده که در بین این 8 تحلیل، پیش بینی مدیرسرمایه گذاری شرکت توسعه اقتصادی آرین قابل تامل است. رسول چطردوز در مورد آینده بازار گفته است: انتظار می‌رود با کاهش قیمت دلار بازار سرمایه نیز تا محدوده یک میلیون و سیصد پایین بیاید. همچنین پیش‌بینی می‌شود تا زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بازار سرمایه رشد زیادی نخواهد داشت و نوسان بر بازار حاکم خواهد بود.

در مقابل برخی کارشناسان همچون زهرا درخشنده کارشناس وضعیت امروز بازار بورس را مثبت می دانند. وی نوشته است:  با تحرکات مثبت بازار در لحظات پایانی روز گذشته و همچنین رسیدن شاخص به سطح فیبوی ۳۸ درصد در روز سه شنبه به نظر می رسد شاهد معاملات مثبت در بازار به خصوص گروه بانکی باشیم.

برخی تحلیل‌گران نیز همچون آرش بهنودی تحلیلگر ارشد شرکت مشاور سرمایه گذاری معیار با صراحت بیشتری پیش بینی خود را ارائه کرده‌اند. وی نوشته است: در روز جاری انتظار می رود در صورت وجود صف فروش در سهام پیشرو بازار از جمله خودرو، وبملت و شپنا این صف فروش جمع‌آوری شده و بازار به سمت مثبت حرکت کند.

آریاک سفر

به گفت وی، از جمله نمادهایی که با رویکرد هفتگی می‌توان دنبال کرد خودرو، شپنا، وبملت، های وب، ولساپا ، وملل ، وپارس، هرمز؛ زاگرس و آریا است.

در ادامه پیش بینی های انجام شده توسط 8 کارشناس بازار را می خوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز