به صرفه ترین خودروها برای رنت کدام هستند؟

همیشه برای مسافرت، گذشته از محل اقامت و زمان رفت و برگشت، سفر با انواع وسایل نقلیه هم دغدغه فکری برخی گردشگران است. برخی افراد ترجیح می‌دهند قبل از مسافرت، هزینه سفر با اجاره خودرو و سایر وسایل نقلیه، مثل هواپیما و قطار و … را محاسبه کنند تا برآورد بهتری از هزینه‌های سفرشان داشته باشند و با توجه به بودجه خود، برای سفرشان بهترین تصمیم را بگیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاید در نگاه اول، سفر با هواپیما و قطار راحت‌تر به نظر برسد اما نداشتن وسیله نقلیه شخصی در شهر مقصد می‌تواند سختی‌های خاص خودش را داشته باشد! بنابراین در صورتی که بدون وسیله نقلیه شخصی مسافرت می‌‌کنید، بهتر است به کرایه خودرو هم فکر کنید و به بازار رنت خودرو سری بزنید.

حتی اگر قصد دارید با اقوام یا دوستان خود سفر کنید، می‌توانید به رنت ون هم فکر کنید که جای کافی برای تمام همسفران وجود داشته باشد.

اگر می‌خواهید اجاره خودرو با بهترین قیمت را تجربه کنید، به خواندن این مطلب ادامه دهید تا راه و چاهش را خوب یاد بگیرید!

آریاک سفر

هنگام سفر به مناطق دیدنی کشور، اگر وسیله نقلیه شخصی همراه نداشته باشید، امکان اجاره خودرو وجود دارد. برای این کار هم لازم نیست حتما در محل سفر به دنبال شرکت‌های اجاره خودرو معتبر باشید، همین حالا اگر مسیر سفر خود را مشخص کرده‌اید، همزمان با رزرو بلیط هوایپما یا قطار، رنت خودرو اینترنتی را هم انجام دهید. برای اجاره خودرو آنلاین کافی است که وبسایت‌های معتبر را بشناسید و به آن‌ها مراجعه کنید. با مراجعه به سایت‌هایی مثل رنت لوکس ، تهران رنت ون و … می‌توانید ضمن مشاهده قیمت رنت ماشین یا اجاره ون ، یک اجاره خودرو خوب را تجربه کنید. به طور کلی شما می‌توانید با انتخاب به صرفه ترین ماشین برای رنت، از تمام مکان‌های دیدنی محل سفر خود بازدید کنید.

 

اجاره خودرو از سایت‌های معتبر

اما دقت کنید که رنت خودرو را از هر وبسایتی انجام ندهید؛ به خصوص وقتی قصد دارید ارزان ترین ماشین ها برای رنت را پیدا کنید و سفری اقتصادی اما راحت را تجربه کنید.

این روزها که تب و تاب کرونا در کشور کم شده و سفرهای خانوادگی و مجردی در حال افزایش است، خیلی از سایت‌های سودجو با تبلیغاتی مثل تخفیف رنت ماشین یا رنت خودرو با قیمت ارزان ، کلاهبرداری‌های زیادی انجام می‌دهند. اما با کسب اطلاعات بیشتر و مراجعه به چند وبسایت معتبر می‌توان از احتمال بروز چنین اتفاقاتی پیشگیری کرد. خیلی از وبسایت‌های معتبر در زمینه اجاره خودرو، خدمات رنت ماشین با بهترین قیمت را به مشتریان ارائه می‌دهند.

ضمن اینکه همین وبسایت‌ها برای فصولی که مسافر کم است، اجاره خودرو ارزان را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. در ضمن شما می‌توانید از این شرکت‌های معتبر انواع خدمات اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده را دریافت کنید. در صورتی هم که تعداد نفرات شما زیاد است، می‌توانید از انواع ون استفاده کنید و با یک اجاره ون ارزان ، از سفر خود لذت ببرید. اگر مایل هستید تا با همراهان خود از امکانات یک ون لوکس استفاده کرده و درباره هزینه مشکلی ندارید، اجاره ون گران برای شما مناسب خواهد بود. در ادامه به منظور اجاره خودرو به صرفه ، قیمت برخی از خودروها برای شما بیان شده است؛

خودروهای به صرفه برای رنت کردن

در صورتی که فردی قصد مسافرت کوتاه را داشته باشد یا نخواهد برای سفر خود هزینه زیادی بپردازد، رنت خودرو ارزان انتخاب خوبی است. معمولا هزینه رنت خودرو بدون راننده برای مسافران کم‌تر می‌شود. برخی مجموعه‌ها برای اجاره خودرو به صرفه ، ماشین‌های ایرانی را در لیست دارند.

پژو 207: یکی از خودروهای مناسب برای رنت به صرفه خودرو پژو 207 است که روزانه بین 600 تا 700 هزار تومان بابت کرایه‌اش باید پرداخت.

هیوندای اکسنت: اگر دوست دارید در مسافرت خود ماشین‌های لوکس‌تر اما نه چندان گران را کرایه کنید، هیوندای اکسنت گزینه خوبی است. میانگین نرخ اجاره ساعتی خودرو ذکر شده، 650 تا 750 هزار تومان آب می‌خورد.

کیا ریو : رنت ماشین به صرفه دیگر، کیا ریو است که تقریبا اجاره آن هم‌اندازه هیوندای اکسنت، روزانه 650 تا 750 تومان هزینه دارد.

این سه خودرو تقریبا در گروه ارزان ترین ماشین ها برای رنت قرار می‌گیرند. البته برای اجاره خودرو ارزان ، باز هم مدل‌های دیگری وجود دارد که در وبسایت شرکت‌های مختلف قابل مشاهده است.

در صورتی که می‌خواهید از شرایط رنت ماشین آگاهی پیدا کنید و یک کرایه به صرفه ماشین برای مسافرت خود داشته باشید، به این وبسایت‌ها مراجعه کنید؛

سعادت رنت

در صورتی برای مسافرت خود قصد اجاره خودرو را دارید، بازدید از سایت سعادت رنت را از دست ندهید. اجاره ماشین سعادت رنت در بیشتر نقاط کشور و حتی برخی کشورهای خارجی مثل باکو، دبی، ترکیه و عمان امکان پذیر است. این مجموعه با بیشتر از 15 سال سابقه کاری و ارائه خدمات مناسب، توانسته رضایت اکثریت مشتریان خود را جلب کند.

موسسه اجاره اتومبيل تک سیر

تك سير معتبرترين موسسه اجاره اتومبيل در ايران با مجوز رسمى اتحاديه اتومبيل كرايه تهران،

تک سیر با سابقه فعالیت در خصوص ارائه انواع خودروهای لوکس، تشریفاتی و گروهی پیشرفته داخلی و خارجی ، جهت مراسمها،سفر و تشريفات ميهمانهاى شما خدمات مناسبی را باراننده و بدون راننده به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت ضمن بازدید از انواع مدل ماشین‌های لوکس و اقتصادی، لیست قیمت کرایه آن‌ها را هم مشاهده کرده و یک رنت خودرو خوب داشته باشید.

تهران رنت ون

تهران رنت ون یکی از مجموعه‌های قدیمی در خصوص اجاره ون است که بیش از 150 ون تشریفاتی و نیمه تشریفاتی هیوندای و تویوتا هایس سقف بلند را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تعداد 10 تا 14 نفر امکان استفاده از ون‌های این مجموعه را دارند. اجاره ون با راننده به صرفه‌ترین انتخاب برای رنت ماشین در تعداد نفرات بالا و بخصوص برای مسافرت‌های گروهی است که توسط تهران رنت ون هم این خدمت را ارائه می‌دهد.

شرکت رنت لوکس

شرکت رنت لوکس با سابقه درخشان در زمینه رنت خودرو، ارائه دهنده خدمات اجاره ون و اتوبوس‌های تشریفات با کلیه امکانات رفاهی در سراسر ایران، خدمات خود را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

مرتبط با : تک سیرتهران رنت ونرنت لوکسسعادت رنت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز