بهترین مادربردهای موجود در بازار را بشناسید

لست سکند

مادربرد یکی از اصلی‌ترین قطعات یک سیستم کامپیوتری به شمار می‌رود. شاید قطعات دیگری مانند پردازنده و کارت گرافیک نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشند، اما وجود یک مادربرد خوب و باکیفیت می تواند شما را در برابر چالش‌هایی که دارید بی‌نیاز کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انتخاب یک مادربرد مناسب بر روی بهبود عملکرد و ارتقا سیستم تأثیر به سزایی دارد. از طرفی، به علت تنوع بالای مادربردها انتخاب و خرید آن‌ها ممکن است کمی دشوار باشد. بنابراین در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین مادربردهای موجود در بازار می‌پردازیم.

مادربرد ایسوس مدل ROG Maximus XIII Hero

مادربرد ROG Maximus XIII Hero  از بهترین و باکیفیت‌ترین مادربردهای اینتل محسوب می‌شود. این مادربرد ممکن است کمی گران قیمت باشد اما بی شک کیفیت و مرغوبیت آن کم‌نظیر است. این مادربرد شامل Wifi 6E، PCIe 4.0 و چندین پورت و چهار سوکت SSD M.2 است و برای افرادی که به دنبال ساخت یک سیستم بر روی پریمیوم Z590 هستند رضایت‌بخش است. این مادربرد علاوه بر عملکرد خوب از اورکلاکینگ بسیار ساده‌ای نیز برخوردار است. همچنین مادربرد ROG Maximus XIII Hero مانند همه مادربردهای ایسوس دارای نورپردازی RGB است.

راز آسمان پایتخت

مادربرد MSI مدل Z270 Gaming Pro

این محصول بی‌نظیر از شرکت MSI در فرم فاکتور ATX تولید شده است و از امکانات عالی برخوردار است. این محصول برای گیمینگ بسیار مناسب است و همچنین به خوبی از پردازنده‌های جدید و حافظه رم با ظرفیت بالا پشتیبانی می‌کند.

مادربرد ایسوس Prime B250M-A

این مادربرد باکیفیت برای پردازنده‌های اینتل و در فرم فاکتور microATX طراحی و ساخته شده است. پردازنده نسل 6 و 7 اینتل توسط این مادربرد به خوبی پشتیبانی می‌شود و همچنین چهار محل برای نصب حافظه رم بر روی آن قرار دارد. این حافظه رم قابلیت این را دارد که تا 64 گیگابایت ارتقا یابد.

مادربرد گیگابایت GA-H110M-S2PT

این محصول یکی از مادربردهای باکیفیت و اقتصادی است که فرم فاکتور microATX را دارد و در ابعاد ۲۴۴*۱۸۰ میلی‌متر ساخته شده است. سوکت پردازنده این محصول از مدل LGA 1151 است و همچنین از پردازنده Intel Core، پنتیوم و سلرون به خوبی پشتیبانی می‌کند. این مادربرد به علت اینکه از قیمت مناسب‌تری برخوردار است از امکاناتی نظیر پورت HDMI بهره‌مند نیست اما با توجه به قیمت آن کیفیت مناسبی دارد.

مادربرد MSI مدل MEG Z490

به جرئت می‌توان گفت که این محصول بهترین مادربرد رده بالا اینتل محسوب می‌شود و عملکرد بی‌عیب و نقص آن تا کنون برای کاربران بسیار رضایت‌بخش بوده است. به طور کلی عملکرد بی‌نظیر اورکلاکینگ و همچنین خنک‌کنندگی بی‌نقص، عیب‌یابی آسان و کیفیت بالای ساخت این محصول باعث شده تا برترین مادربرد Z490 در بازار شود.

مادربرد MSI X470 Gaming Plus

این محصول به طور انحصاری برای گیمینگ طراحی شده است. این مادربرد دارای امکاناتی از جمله دو عدد PCIeM.2 و دکمه‌های سریع است که باعث بهبود عملکرد مادربرد در بالاترین حد ممکن می‌شود. مهم‌ترین نقطه مثبت این قطعه قیمت مناسب آن است که در کنار آن از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. تنها ایراد آن ابعاد بزرگ آن است که کاربر را ناچار به استفاده از کیس بزرگ‌تری‌ می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ام اس آیایسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز