بهترین لاستیک ژاپنی در بازار کدام است؟/ قیمت 31 شهریور

امروزه، خودروهای ژاپنی در سراسر دنیا شهرت پیدا کرده و مشتریان پروپاقرص خود را دارد. یکی از دلایل کیفیت بالای اتومبیل‌های ژاپنی، صنعت لاستیک‌سازی این کشور است. این کشور توانسته به یکی از مهم‌ترین کشورهای تولیدکننده تایر در دنیا تبدیل شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لاستیک و تایر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

لاستیک ژاپنی به دلیل عمر بالا و قیمت مناسب، طرفداران زیادی را در بازار ایران به خود جذب کرده است. برندهای تایر ژاپنی تنوع زیادی دارد؛ دانلوپ، تویو، فالکن، بریجستون، سومیتومو و یوکوهاما از معروف‌ترین آنها هستند. در ادامه قصد کاماپرس به بررسی بهترین‌های لاستیک ژاپنی در بازار می‌پردازد؛

دانلوپ؛ بهترین لاستیک ژاپنی

به گزارش کاماپرس، بهترین لاستیک ژاپنی که می‌توان در بازار تایر ایران خرید، لاستیک دانلوپ است. این برند به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و طراحی مناسب، بسیار شهرت پیدا کرده است. کمپانی دانلود در سال 1985 حق امتیاز و سهام خود را به شرکت سومیتومو فروخت و سومیتومو با ایجاد تغییرات ساختاری، دوباره به عرضه این برند در بازار پرداخت. دانلوپ، تایرهای متنوعی برای شرایط و آب و هوای مختلف دارد. علاوه بر آن، لاستیک چهارفصل دانلوپ، نرمی و کیفیت بسیار بالایی را برای سهولت رانندگان فراهم می‌کند. این لاستیک چسبندگی بالا، استهلاک بسیار کم، طراحی اصولی و طول عمر بالایی دارد.

بریجستون؛ بزرگترین کمپانی لاستیک ژاپنی

بریجستون، بزرگ‌ترین تولیدکننده لاستیک در دنیا است. شرکت بریجستون حدود 90 سال پیش تاسیس شده و سابقه طولانی و درخشانی در عرصه تولید لاستیک خودرو دارد. لاستیک‌های بریجستون برای انواع وسایل نقلیه از جمله ماشین‌های سنگین، اتومبیل، موتورسیکلت، هواپیما، وسایل نقلیه ساختمانی و… تولید می‌شود. تمرکز این شرکت بر طراحی و تولید تایرهای بادوام و ایمن است. انعطاف‌پذیری و نرمی بالا از ویژگی‌های بارز لاستیک بریجستون است.

آریاک سفر

در این مطلب به معرفی بهترین و نرم‌ترین لاستیک‌های ژاپنی، یعنی لاستیک دانلوپ و بریجستون پرداختیم. البته این نکته قابل ذکر است که تمامی برندهای تایر ژاپنی از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و با توجه به نیاز مصرف‌کننده، ارزش خرید را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت‌های لاستیک ژاپنی دانلوپ، بریجستون و… به سایت همپا مراجعه فرمایید؛

انتهای پیام

مرتبط با : همپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز