بهترین عطرهای مردانه مناسب زمستان

لست سکند

طبیعت زمستان به گونه‌ای است که در آن کمتر عطر شکوفه و گل به مشام می‌رسد و به جای آن، بیشتر بوها نشان از آتش و چوب دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار عطر، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به همین دلیل است که هر فصلی عطر متناسب با خود را دارد و عطرهای تابستانه چندان متناسب با فصل سرما نیستند.

نت‌های عصرهای زمستانی بیشتر برگرفته از رایحه ادویه‌جات، میوه‌هایی همچون مرکبات و صمغ کاج یا حتی بوی چوب و آتش هستند. بیشتر عطرهای زمستانی از این نت‌ها ساخته شده‌اند تا به ما حس گرما بدهند. در ادامه بهترین‌هایشان معرفی خواهند شد؛

1. دیور مدل Homme Intense

راز آسمان پایتخت

نت اول این عطر بوی تند و شادی‌بخش اسطوخودوس دارد، پس از استفاده این مدل از عطرهای دیور بوی گل زنبق، مشک و گلابی به مشام می‌رسد و در نهایت رایحه اصلی و ماندگار آن، علف و تیور و چوب سدر ویرجینیا است.

2. دولچه گابانا مدل The one

اين عطر در دو مدل ادوپرفیوم و ادوتویلت در بازار موجود است. گرچه ماندگاری آن طولانی مدت نیست اما بوی شیرین آن برای زمستان بسیار مناسب است. این مدل بوی گرم و تندی دارد که از رایحه اولیه ریحان، گشنیز و گریپ فروت، نوت میانی هل و زنجبیل و رایحه اصلی سدر، عنبر و تنباکو تشکیل شده است.

3. آمواج مدل Jubilation

عطرهای برند آمواج معمولا پیچیده طراحی می‌شوند به طوری که تمامی نت‌های به کار رفته در آن آمیخته‌اند و قابل تشخیص نیستند. این مدل، در ابتدا روایحی از شاه‌توت، صمغ کندر، پرتقال، صمغ لابدانوم، دانه گشنیز و ترخون را به مشام می‌رساند. رایحه نت‌های میانی از ترکیب نت‌های گرم و شیرین و کمی تلخ عسل، دارچین، برگ بو، چوب میخک، گل رز، دانه کرفس و گل ارکیده تشکیل شده است. تلفیق قدرتمند پایانی نیز از کنار هم قرار گرفتن نت‌های صمغ جاوشیر، چوب عود، صمغ مر، نعناع هندی، عنبر، گل پایا، چوب سدر و مشک تشکیل شده است.

4. دو مارلی مدل پگاسوس

این برند فرانسوی با الهام از کاخ‌ها و باغ‌های ورسای به وجود آمده و این مدل از آن با بویی تند و گرم، کاملا مناسب سرمای زمستان است. رایحه اولیه نارنج، گل آفتابگردان و زیره به مرور تبدیل به رایحه گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس می‌شود  تا در نهایت به رایحه اصلی عنبر، وانیل و چوب صندل برسد.

5. عطر لالیک مدل Hommage A L’homme

عطر مردانه زمستانی هومج الهوم یکی از محبوب‌ترین محصولات برند فرانسوی لالیک است. این عطر رایحه‌ بسیار مردانه‌ای دارد که برای استفاده در مراسمات رسمی بسیار مناسب است. عطر زمستانه لالیک پخش خوب و ماندگاری متوسط دارد. رایحه اولیه این عطر، برگرفته از زعفران، گل بنفشه و ترنج و رایحه میانی آن برگرفته از لوبیا تانکا و فلفل است. در نهایت رایحه اصلی مشک، رز اروپایی و رایحه‌های چوبی به مشام می‌رسد.

6. کرید مدل Royal Oud

نکته جالب درباره این عطر این است که اگرچه برای آقایان تولید شده اما قابلیت استفاده برای بانوان هم دارد. رایحه اول این عطر را نوت‌های لیمو، فلفل و نارنج در برگرفته‌اند. کمی بعد رایحه سدر، باریجه و گلپر به مشام می‌رسد و پس از ماندگاری می‌توان ترکیبی از بوی چوب عود، چوب صندل و مشک را استشمام کرد.

7. کاپیتان بلک مدل Royalski

برند کاپیتان بلک که در زمینه تولید سیگار فعالیت می‌کند، این روزها دست به تولید عطر و ادکلن هم زده و اتفاقا بسیار محبوب است. رایحه ابتدایی این عطر بوی توتون ویژه کاپیتان بلک می‌دهد. جالب است که این عطر رایحه میانی ندارد اما رایحه اصلی و ماندگار آن از بوی ادویه، چوب، اسموکی، خاک و زمین و گیاهان معطر جنگلی تشکیل شده است.

عطرهای نام‌برده از بهترین عطرهای موجود در بازار هستند. شاید کمی گران بنظر برسند اما از لحاظ کیفیت کاملا می‌توان آن‌ها را در سطح جهانی تضمین کرد. انواع دیگری از عطر هم در بازار برای روزهای سرد زمستانی موجود هستند. حتی در برخی فروشگاه‌ها می‌توان آن‌ها را با تخفیف خریداری کرد.

فروشگاه عطر شقایق یکی از این فروشگاه‌هاست که بهترین عطرها را با تخفیف به فروش می‌رساند. این مجموعه کلیه برندهای معتبر خارجی و ایرانی عطر زنانه و مردانه را به مشتریان خود عرضه می‌کند. حتی می‌توان از این فروشگاه محصولات آرایشی و مراقبت از پوستی را با اطمینان کامل خریداری کرد. در این روزها که عطرهای اورجینال کمیاب شده‌اند یا با قیمت‌های استثنایی به فروش می‌رسند، فروشگاه عطر شقایق می‌تواند یک انتخاب عالی باشد!

انتهای پیام

مرتبط با : عطر شقایق
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز