بهترین صرافی خرید پرفکت مانی

خرید از سایت‌های خارجی و بین‌المللی به‌‌واسطه مشکلات پرداخت، همواره یکی از دغدغه‌های خریداران ایرانی بوده است. سیستم پرفکت مانی به‌عنوان سیستم پرداخت الکترونیکی مالی، با ارائه یک بستر امن و سریع، این مشکل را حل کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و ارز  اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین‌المللی است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا به‌راحتی از سایت‌های خارجی خرید کرده و با خیال راحت در یک بستر امن و مطمئن هزینه آن را پرداخت کنند. با خرید پرفکت مانی می‌توانید علاوه بر خرید از سایت‌های بین‌المللی مانند آمازون، به سراسر دنیا ارز منتقل کرده یا به‌صورت ارزی درآمد داشته باشید. داشتن یک کیف پول پرفکت مانی برای صاحبان کسب و کار یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی، روش‌ها و صرافی خرید پرفکت مانی می‌پردازد.

چرا پرفکت مانی؟

پرفکت مانی یک شرکت بین‌المللی است که دفتر رسمی آن در کشور پاناما واقع شده و با طراحی یک سیستم پرداخت جهانی با همین نام، خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران خود فراهم کرده است.

انتقال ارز و پرداخت‌های ارزی در سایت‌های خارجی، از خرید کالا در وبسایت‌هایی چون آمازون گرفته تا خرید یک فایل پی دی اف یا نسخه پرمیوم یک اپلیکشین، یکی از معضلات مهم کاربران ایرانی دنیای اینترنت است. این در حالی است که با داشتن یک کیف پول پرفکت مانی می‌توانید علاوه بر انتقال ارز و پرداخت در خریدهای اینترنتی خارجی، در فضای اینترنت فعالیت کرده و درآمد ارزی دریافت کنید.

آریاک سفر

مهم‌ترین کاربردهای پرفکت مانی شامل انتقال ارز به صورت آنلاین، دریافت ارز به صورت دلار، یورو و غیره، خرید کالا یا خدمات از سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی، ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه، خرید بیت کوین، دلار، یورو و غیره است.

پرفکت مانی چطور کار می‌کند؟

استفاده از پرفکت مانی بسیار راحت و بدون دردسر است. در واقع با داشتن یک حساب کاربری پرفکت مانی، می‌توانید به‌راحتی با استفاده از ریال و کارت بانکی داخلی خود، پرفکت مانی خریده و سپس با استفاده از آن، پرداخت‌های ارزی خود در اینترنت را انجام دهید.

پرفکت مانی چه مزایایی برای کاربران ایرانی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پرفکت مانی برای کاربران ایرانی، علاوه بر فراهم کردن شرایط پرداخت ارزی آسان و راحت، تحریم نبودن آن برای کشورهای تحت تحریم آمریکا است. کاربران ایرانی به‌واسطه تحریم‌ها امکان استفاده از خدمات سایر سیستم‌های پرداخت چون پی‌پل، مسترکارت، ویزا و مانند آن را ندارند. این در حالی است که پرفکت مانی برخلاف این شرکت‌ها، از قوانین آمریکا پیروی نکرده و تحریم‌های مذکور بر روی استفاده کاربران ایرانی تاثیری ندارد.

انتقال پول در پرفکت مانی چگونه است؟

انتقال پول از طریق سیستم پرفکت مانی به دو شیوه انتقال حساب به حساب پرفکت مانی و انتقال از طریق وچر پرفکت مانی صورت می‌گیرد. این دو روش انتقال در ادامه بررسی شده است؛

انتقال از طریق روش حساب به حساب

افتتاح حساب پرفکت مانی بسیار ساده بوده و از طریق وبسایت آن به نشانی PerfectMoney.is و به‌صورت کاملا رایگان صورت می‌گیرد. از مزایای وبسایت پرفکت مانی پشتیبانی آن از زبان فارسی است که می‌توانید به‌راحتی زبان سایت را تغییر داده و اقدام به ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در وبسایت، کد عضویت(نام کاربری) به ایمیل شما ارسال می‌شود. این کد برای ورود به الزامی است و بهتر است آن را در جایی یادداشت کنید.

انتقال از طریق وچر پرفکت مانی

انتقال از طریق وچر پرفکت مانی، به‌نسبت مورد قبل بسیار ساده‌تر بوده و از این نظر از محبوبیت بسیاری میان کاربران برخوردار است. وچر پرفکت مانی شامل یک کد وچر ده رقمی و یک کد فعالسازی وچر شانزده رقمی است. برای خرید وچر پرفکت مانی می‌توانید از طریق صرافی‌ها اقدام کنید. با داشتن وچر پرفکت مانی می‌توانید بدون داشتن حساب پرفکت مانی ، به‌راحتی از فروشگاه‌های اینترنتی خرید کرده و مقدار زیادی ارز را با سرعت و امنیت به سراسر دنیا منتقل کنید.

از کجا پرفکت مانی بخرم؟

در حال حاضر بسیاری از صرافی‌ها خدمات خرید پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی را ارائه‌ می‌کنند. پی ام ایکس چنج به‌عنوان یکی از صرافی‌های معتبر، تنها صرافی‌ تخصصی پرفکت مانی در ایران است که خرید پرفکت مانی از آن بدون نیاز به احراز هویت و پرداخت کارمزد اضافه صورت می‌گیرد.

پی ام اکسچنج

پی ام اکسچنج ، یک صرافی تخصصی و معتبر در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال است. این مجموعه همچنین به‌عنوان تنها صرافی تخصصی پرفکت مانی، امکان خرید پرفکت مانی از طریق بسترهای معاملاتی این مجموعه شامل وبسایت، اپلیکیشن و ربات تلگرامی هوشمند خود را رفاهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پی ام اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز