بهترین شهربازی های تهران برای تفریح در نوروز 1402

شهربازی ها فقط مخصوص سرگرمی کودکان نیستند و بزرگسالان هم این روزها از آنها لذت می‌برند. برای افرادی که تعطیلات به تهران سفر کرده‌اند و یا ساکنان پایتخت هستند، عید نوروز فرصت مناسبی برای سفر به این دنیای مهیج است.

کاماپرس در ادامه به معرفی 5 شهربازی‌ معروف در تهران می‌پردازد:

پارک ارم

پارک ارم قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شهربازی تهران است و کمتر کسی است که آن را نشناسد. پارک ارم دارای یک شهربازی روبسته به نام قلعه سحرآمیز و سه شهربازی به نام‌های لونا یک، دو و سه است. این شهربازی دارای بیش از 70 بازی سرگرم‌کننده است که برای سنین مختلف طراحی شده است. لونا یک بیشتر برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال است. با این حال در هر پارک وسیله‌های بازی مناسب هر سن قرار گرفته است. پارک ارم در کیلومتر چهار اتوبان تهران کرج واقع شده است.

بیشتر بخوانید: 

آریاک سفر

سزرمین عجایب

یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های روبسته سرزمین عجایب است که شاید کمتر کسی اسم آن را نشنیده است. این مجموعه از سال 1382 مشغول به کار است و بازی‌ها و فناوری‌های مدرن در این مجموعه استفاده شده است. سیستم کارتی برای اولین بار در شهر عجایب استفاده شد. شهر عجایب دارای بیش از 140 دستگاه بازی چرخشی، حرکتی، چنگکی و حدود 300 بازی متنوع است. این مجموعه فقط برای کودکان نیست و بزرگسالان را نیز سرگرم می‌کند. این شهربازی در غرب تهران و در طبقه سوم پاساژ تیراژه واقع شده است.

سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر

سرزمین شگفت‌‌انگیز یکی از شهربازی‌های روباز جدید است که در دریاچه چیتگر ساخته شده است. مجموعه بازی‌های این شهربازی شاید خیلی زیاد نباشد، ولی جذاب‌ترین پکیج بازی‌ها وجود دارد که برای گذراندن یک روز هیجان‌انگیز در تعطیلات، گزینه مناسبی خواهد بود. پیست پرش در آسمان، برج هیجان، سینما پرواز، ماشین کوبنده و سرسره رودخانه خروشام به عنوان بلندترین سرسره در ایران بدون نیاز به چرخش آب از بازی‌های حیرت‌آور این مجموعه محسوب می‌شود. شهربازی سرزمین شگفت‌انگیز در سمت شمال، غرب و شرق دریاچه واقع شده است.

شهربازی چمران

یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده تهران، شهربازی چمران است . این شهرباری دارای1500 متر مساحت و بیش از 60 بازی هیجان‌انگیز است که برای افراد بالای سه سال طراحی‌شده‌اند. ماشین کوبنده، سینما هفت بعدی، فایربال، ساب وی سرفر، مینی بولینگ، غار جادویی و بازی‌های دیگر، این شهربازی را به گزینه مناسبی برای تفریح کودکان و بزرگسالان تبدیل می‌کند. از مزیت‌های اصلی این شهربازی قرار گرفتن در کنار سالن‌های ورزشی و نمایشی مجموعه چمران است. این مجموعه در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر در مجموعه ورزشی چمران واقع شده است.

شهربازی ژوپیتر

شهربازی ژوپیتر مدرن‌ترین شهربازی سرپوشیده غرب تهران است  و دارای 2500 متر مساحت است. این شهربازی دارای 120 نوع دستگاه بازی برای همه رده‌های سنی است و انتخاب مناسبی برای تفریح کودکان و بزرگسالان محسوب می‌شود. ماشین کوبنده، چرخ‌ و فلک، اسب‌سواری، ایستگاه فضایی، بازی‌های ویدیویی، فرمول یک و سقوط آزاد از بازی‌های مهیج این مجموعه است. شهربازی ژوپیتر درطبقه دوم مجتمع تجاری کوروش واقع شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز