بهترین اپلیکیشن ایرانی برای رزرو اینترنتی بلیط کدام است؟

بلیط اینترنتی_کاماپرس
ژیوار

پیش‌ از این افراد برای رزرو بلیتط سفر به شهرهای مختلف باید به آژانس‌های هواپیمایی یا پایانه‌ها مراجعه می‌کردند که این کار هم خسته‌کننده بود و هم وقت‌ زیادی می‌گرفت،  امروزه اما اپلیکیشن‌هایی ساخته‌شده که به شما امکان رزرو بلیط در هر زمان و هر مکانی را می‌دهند. استفاده از اپلیکیشن‌های رزرو بلیط به افراد کمک می‌کند در زمانی کوتاه تمام بلیط‌های موجود در سامانه را مشاهده و مناسب‌ترین آن‌ها را رزرو کنند.

به گزارش کاماپرس، یک اپلیکیشن زمانی به‌عنوان بهترین شناخته می‌شود که بتواند با سرعت‌بالا اطلاعات کاملی در اختیار مسافران قرار دهد. این ویژگی مخصوصاً برای مواردی مانند خرید بلیط لحظه آخری بسیار کاربردی است. بهتر این است که این برنامه‌ها از پروازهای مختلف داخلی و خارجی هم پشتیبانی کنند.

بیشتر بخوانید:

در این گزارش، چند اپلیکیشن‌ فعال در حوزه رزرو اینترنتی و آنلاین بلیط معرفی شده است.

بهترین اپلیکیشن رزرو بلیط چه ویژگی‌هایی دارد؟

فلای تودی

اگر به دنبال مرجعی هستید که رزرو انواع بلیط و هتل‌ها را با تخفیف‌های مناسب ارائه دهد این اپلیکیشن می‌تواند گزینه خوبی باشد. این برنامه علاوه بر رزرو بلیط هواپیما به شما در رزرو قطار و هتل نیز کمک می‌کند. ضمن اینکه خدمات بیمه مسافرتی نیز در این برنامه ارائه‌شده است.

دریان سفر امید

اپلیکشن و سامانه فلای تودی امکان رزرو بلیط از 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی را برای شما فراهم کرده است. پشتیبانی از پروازهای داخلی و خارجی، معرفی خدمات و امکان رزرو بیش از یک‌میلیون و 500 هزار هتل داخلی و خارجی باقیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

با استفاده از این اپلیکیشن، شما در هر جای دنیا که باشید با استفاده از کارت شتاب خود می‌توانید هزینه بلیط هواپیما یا هتل را به‌صورت ریالی پرداخت کنید. این ویژگی باعث شده دیگر نیازی به چنج پول نباشد و به‌راحتی پرداخت انجام شود. برای افرادی که دائم در سفر هستند این ویژگی‌ می‌تواند بسیار مفید باشد.

علی‌بابا

یک اپلیکیشن جامع خرید بلیط است که در آن می‌توان رزرو بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، رزرو هتل و خرید تور را انجام داد. از ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته، خرید بلیط تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی، خرید بلیط تمامی قطارها و اتوبوس‌های بین‌شهری و همچنین رزرو هتل داخلی و خارجی، تقویم قیمتی، تابلو پرواز فرودگاه‌ها، استرداد بلیط، گزارش‌ها خرید بلیط و راهنمای سفر اشاره کرد.

رزرو بلیط_کاماپرس

مستربلیط

از این اپلیکیشن می‌توانید خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و همچنین رزرو هتل، سواری دربست، ویلا و اقامتگاه را انجام دهید. از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن می‌توان به امکان کنسلی بلیط، پشتیبانی 24 ساعته، مقایسه قیمت بلیط‌ها، پیشنهاد مسیر جایگزین در صورت عدم وجود بلیط به مقصد موردنظر و خرید بدون ثبت‌نام را اشاره کرد.

اپلیکیشن مستر بلیط رتبه دوم را از نظر تعداد نصب در کشور دارد و در حال حاضر بیش از یک‌میلیون نصب و امتیاز 4.4 را در بازار دارد.

رزرو بلیط_کاماپرس

سفر مارکت

یک نرم‌افزار کاربردی است که می‌تواند همه خدمات مسافرتی ازجمله خرید بلیط هواپیما و تور را با امکان مقایسه‌ و انتخاب از میان آژانس‌ها و سایت‌های گوناگون به شما ارائه دهد. از ویژگی‌های اپلیکیشن سفر مارکت امکان مقایسه قیمت‌ها، خرید انواع بلیط چارتری، رزرو هتل در سراسر دنیا، خرید تورهای داخلی و خارجی، اجاره ویلا، سوئیت و اقامتگاه است.

اپلیکیشن سفر مارکت در حال حاضر بیش از 500 هزار نصب فعال و امتیاز 4.1 را در کافه بازار دارد.

رزرو بلیط_کاماپرس

اسنپ تریپ

اپلیکیشن اسنپ تریپ تمامی خدمات و سرویس‌های موردنیاز برای سفر را در اختیار شما می‌گذارد. امکان رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، خرید بلیط اتوبوس و خرید بلیط قطار در این اپلیکیشن موجود است. از ویژگی‌های اپلیکیشن اسنپ تریپ می‌توان از امکان پرداخت از طریق درگاه بانک و یا به‌صورت اعتباری، خرید و رزرو کاملاً آنلاین، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام طول هفته و امکان کنسلی آنلاین نام برد. این اپلیکیشن دارای 200 هزار نصب و امتیاز 3.9 در بازار است.

رزرو بلیط_کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپسفرمارکتفلای تودی
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز