چگونگی رزرو بلیط ارمنستان

بلیط ارمنستان-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اکثر ایرانیان در نخستین تجربه خارجی خود، به کشورهایی با هزینه پایین و بدون نیاز به ویزا سفر می­کنند که برخی از این کشورها پل ارتباطی برای سفر آسان به اروپا و آمریکا نیز محسوب می‌شوند. یکی از این کشورها، ارمنستان است که ایرانیان زیادی به منظور تجربه مسافرت خارجی یا سفر به کشورهای اروپایی و آمریکایی به آنجا می‌روند و به همین دلایل بازار خرید بلیط ارمنستان در ایران همواره پررونق است.

به گزارش کاماپرس، از آنجایی که خرید بلیط ارمنستان و سفر به این منطقه نسبت به دیگر کشورهای همسایه مثل عمان، کویت، قطر و امارات هزینه کمتری دارد، همواره خطوط هوایی ایران به این منطقه شلوغ و پررونق است.

در این گزارش، چگونگی رزرو بلیط ارمنستان و نکات لازم برای این منظور ارائه شده است.

نکات لازم پیش از تهیه بلیط ارمنستان

سفر به ارمنستان ویزا لازم ندارد؛ بنابراین مسافران دغدغه چندانی برای رزرو بلیط ارمنستان ندارند. البته پیش از سفر بهتر است بدانید که ارزان قیمت‌ترین بلیط ارمنستان از نوع چارتری و لحظه آخری است و افرادی که برای سفر به ارمنستان عجله ندارند، امکان رزرو این نوع بلیط‌ها را خواهند داشت.

قیمت بلیط ارمنستان بر اساس نوع مقصد مسافران، متفاوت است. مثلا نرخ بلیط تهران – ایروان با قیمت بلیط تهران – گوریس متفاوت است، زیرا مسافت هوایی از تهران به این دو شهر یکسان نیست.

راز آسمان پایتخت

افرادی که تمایل دارند به طور مستقیم از تهران به شهرهای مختلف ارمنستان پرواز کنند، می‌توانند از تقویم قیمتی کمک بگیرند تا از نرخ بلیط‌های این کشور در فصول و زمان‌های مختلف سال مطلع شوند؛ پس امکان خرید بلیط ارمنستان با نرخ منطقی و مقرون به صرفه وجود دارد.

همواره به مسافران ارمنستان توصیه می‌شود که بلیط خود را از آژانس‌هایی تهیه کنند که پشتیبانی 24 ساعته و قوی دارند، زیرا امکان کنسلی یا اتفاقات دیگر در این مسیر وجود دارد. در چنین حالتی، پشتیبانی مناسب باعث آسودگی خاطر مسافران خواهد شد.

برخی آژانس‌های هواپیمایی در کنار رزرو بلیط ارمنستان، امکان رزرواسیون هتل را نیز فراهم کرده‌اند. رزرو هر دو مورد از آژانس­‌های معتبر بسیار مقرون به صرفه و معقول است.

بلیط ارمنستان-کاماپرس

بلیط ارمنستان را چگونه رزرو کنیم؟

با در نظر گرفتن موارد فوق، امکان رزرو و خرید بلیط تهران به ارمنستان وجود دارد و متقاضیان می‌توانند به صورت آنلاین یا حضوری این کار را انجام دهند. اگر فردی قصد رزرو آنلاین بلیط ارمنستان دارد، بهتر است به وبسایت یک آژانس هواپیمایی معتبر مراجعه کند که بعدا دچار مشکل خاصی نشود. افرادی که زمان رفت و برگشت سفرشان مشخص است، می‌توانند بلیط رفت و برگشت رزرو کنند. رزرو بلیط رفت و برگشت در ایران کار آسانی است و باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود.

چگونگی رزرو بلیط ارمنستان از «قاره پیما»

قاره پیما، یک آژانس هواپیمایی متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سفر نیلی کرج با مسئولیت محدود است که با هدف ارائه خدمات نوین در صنعت گردشگری، سیستم فروش آنلاین ویزا و بلیط هواپیما راه­اندازی شد. هم اکنون این مجموعه در زمینه ارائه انواع تور، بلیط هواپیما و هتل در کشورهای مختلف جهان به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

در وبسایت قاره پیما انواع بلیط ارمنستان، بیزینس کلاس، اکونومی و امثال آن ارائه می‌شود. گروه پشتیبانی قاره پیما از ابتدای خرید بلیط تا زمان اتمام سفر همراه مسافران بوده و مشکلات آنان را بررسی و رفع می­کنند.

در ادامه، مراحل رزرو بلیط از سایت قاره پیما توضیح داده شده است.

1-باید ابتدا به وبسایت رسمی قاره پیما به آدرس www.gharepeyma.com وارد شد و نوع بلیط و یک یا دو طرفه بودن آن را مشخص کرد.

2-پس از آن نوبت مشخص کردن شهر مبدا و مقصد می‌رسد. مسافران باید در قسمت مبدا، کلمه Yerevan یا  EVN را تایپ کنند.

3-حالا نوبت مشخص کردن تاریخ رفت یا رفت و برگشت است که به دو صورت شمسی و میلادی امکان­‌پذیر است.

4-مسافران باید تعداد بلیط مورد نیاز خود را مشخص کنند. در این مرحله باید سن مسافر یا مسافران به دقت وارد شود، زیرا نرخ بلیط برای بزرگسالان، کودکان و نوزدان متفاوت است.

5-اکنون نوبت انتخاب کلاس پروازی است. کلاس‌های پروازی ارمنستان شامل اکونومی، پریمیوم اکونومی، بیزینس، پریمیوم بیزینس، فرست و پریمیوم فرست است.

6-بعد از انجام این مراحل، کاربران باید روی جست و جوی پرواز کلیک کنند تا پروازهای متناسب با شرایط آنان نمایش داده شود.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز