بهترین آکادمی آموزش رنگ در تهران کدام است؟

رنگ مو-کاماپرس
ژیوار

در حال حاضر آرایشگری و خدمات رنگ مو یکی به یکی پردرآمدترین مشاغل در ایران تبدیل شده است. به همین منظور آرایشگری در حال حاضر در ایران بسیار پرطرفدار است و بسیاری از افراد به دنبال این حرفه می‌روند. با توجه به ظرافت‌ها و حساسیت‌های رنگ مو بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن معتبرترین و بهترین آموزشگاه برای یادگیری جدیدترین تکنیک‌ها هستند. آکادمی رنگ مو زینب مولایی در تهران یکی از بهترین آموزشگاه برای متقاضیان است که جدیدترین و به‌روزترین تکنیک‌های رنگ مو را به افراد آموزش می‌دهد.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی دوره‌های آموزش رنگ مو در آکادمی زینب مولایی در تهران پرداخته است

دوره تخصصی ترکیب رنگ

در این دوره انواع مواد و برندهای رنگ مو استفاده شده به کارآموزان معرفی می‌شود. فرمول‌های ترکیب رنگ به صورت تئوری به کارآموزان آموزش داده می‌شود تا بتوانند به طور دقیق و اصولی اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنند. علاوه بر آموزش تئوری، جلسه‌های ترکیب رنگ عملی نیز برگزار می‌شود که باعث می‌شود کارآموزان بتوانند مهارت لازم در ترکیب رنگ را کسب کنند. ترکیب رنگ پایه‌های مختلف شش، هفت، هشت و 9 دکلره نیز در این دوره آموزش دادع می‌شود.

همچنین جلسه‌های رفع اشکال به صورت انفرادی برای افراد برگزار می‌شود و در نهایت با کسب مدرک معتبر فنی حرفه‌ای، کارآموزان می‌توانند دوره خود را با موفقیت به اتمام برسانند. یکی از مزیت‌های دوره تخصصی ترکیب رنگ در آکادمی زینب مولایی، بهره‌مندی از جلسات پشتیبانی نامحدود رایگان است و کارآموزان در هر زمان بعد از اتمام دوره می‌توانند از آن استفاده کنند. این دوره حضوری در سطح مبتدی تا حرفه‌ای برگزار می‌شود و هزینه شرکت در آن پنج میلیون تومان است.

رنگ مو-کاماپرس

دریان سفر امید

دوره پیشرفته رنگ مو آپدیت

دوره پیشرفته رنگ مو آپدیت در سطح حرفه‌ای برگزار می‌شود و لازم است که کارآموزان حداقل یک سال سابقه کار داشته باشند. این دوره به صورت گروهی برگزار می‌شود و به‌روزترین و جدیدترین تکنیک‌ها در آن آموزش داده می‌شود. در این دوره صفر تا صد آمبره روسی و بالیاژ برزیلی به صورت حرفه‌ای روی سر مدل زنده آموزش داده می‌شود. همچنین تکنیک‌های ترمیم، لایت و کراتین هیبرید از سایر مواردی است که افراد با شرکت در این دوره، یاد می‌گیرند. هزینه شرکت در این دوره گروهی چهار میلیون تومان است.

دوره خصوصی صفر تا صد کار با رنگ و مواد

دوره‌ خصوصی در سطح مبتدی تا حرفه‌ای با حضور استاد زینب مولایی برگزار می‌شود و کارآموزان نیازی به داشتن پیش‌نیاز و تخصص برای شرکت در این دوره ندارند. دوره‌های خصوصی مزیت‌های بیشتری نسبت به دوره‌های گروهی دارند و موارد بیشتری به افراد آموزش داده می‌شود. تکنیک بالیاژ برزیلی، کامفلاژ، میکروهایلایت، بلک اند وایت، تکنیک سایه و به پایه رساندن مو یخی از مواردی هستند که به صورت تئوری در این دوره آموزش داده می‌شوند. دسته‌بندی رنگ‌ها، تکنیک‌های رنگ فانتزی، کالرمیتینگ، بیش از چندین مدل ترکیب رنگ پرطرفدار از مواردی هستند که کارآموزان به صورت عملی در این دوره خصوصی آموزش یاد می‌گیرند. همچنین تمرین رنگ بر سر مدل زنده باعث می‌شود کارآموزان به خوبی بتوانند مهارت لازم را در این زمینه کسب کنند. رفع اشکال و پرسش و پاسخ نیز در پایان هر جلسه برگزار می‌شود. همچنین انواع مواد مصرفی به کارآموزان معرفی می‌شوند و شماره شرکت‌ها برای خرید مواد در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. هزینه شرکت در این دوره 25 میلیون تومان است.

ترمیم مو-کاماپرس

دوره ترمیم مو

در دوره ترمیم رنگ مو اصول و تکنیک‌های انواع ترمیم بالیاژ، آمبره، دکلره، میکروهایلایت و لایت به صورت تئوری و عملی به افراد آموزش داده می‌شود. این دوره به صورت حضوری از سطح مبتدی تا حرفه‌ای برگزار می‌شود و متقاضیان برای شرکت در آن نیازی به پیش‌نیاز ندارند. هزینه شرکت در این دوره پنج میلیون تومان است.

آکادمی تخصصی زینب مولایی

سالن زیبایی زینب مولایی بیش از 12 سال سابقه در زمینه خدمات زیبایی و رنگ مو دارد. علاقه‌مندان به یادگیری حرفه آرایشگری علاوه بر آموزش جدیدترین تکنیک‌های رنگ مو، می‌توانند سایر خدمات زیبایی کراتین، بافت مو و براشینگ را با جدیدترین متدها و مشاوره تخصصی در این مجموعه آموزش ببینند. در پایان دوره آموزش به کارآموزان مدرک معتبر فنی حرفه‌ای داده می‌شود. علاقه‌مندان مبتدی و حرفه‌ای برای یادگیری اصولی جدیدترین و پرطرفدارترین تکنیک‌های رنگ مو می‌توانند از دوره‌های آموزش و آپدیت آکادمی زینب مولایی استفاده کنند. اطلاعات بیشتر از دوره‌ها، در سایت این مجموعه به آدرس /https://zeynabmolaei.com موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : آکادمی زینب مولایی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز