بهبود کسب و کار با نرم افزار مدیریت فروشگاهی

دستیابی به سود حداکثری در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، با توجه به تعداد بالای مشتریان و حجم تراکنش‌ها، تنها با مدیریت و نظارت دقیق و اصولی امکان‌پذیر است. با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزار مدیریت فروشگاهی در این زمینه به کمک صاحبان فروشگاه‌ها آمده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرم افزار مدیریت فروشگاهی با ارائه امکانات متنوع به مدیران فروشگاه‌ها و مغازه‌ها، فرایند مدیریت و نظارت بر عملیات فروش را تسهیل کرده و موجب افزایش فروش و سود می‌شود. از جمله امکانات متنوع نرم افزار فروشگاه زنجیره‌ای می‌توان به مدیریت صندوق، مدیریت انبار، مدیریت مشتری‌ها، مدیریت پرسنل و کارمندان و همچنین ارائه گزارش از وضعیت فروشگاه اشاره کرد. کاماپرس در ادامه به معرفی نرم افزار مدیریت فروشگاهی ، امکانات و مزایای آن در توسعه کسب و کارها می‌پردازد.

اهمیت مدیریت فروش در توسعه کسب و کارها

مدیریت فروش مهم‌ترین قدم برای توسعه و بهبود کسب و کارها است. مدیریت فروش، شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها از جمله توسعه نیروی انسانی، پرسنل و کارمندان، عملیات فروش، اجرای تکنیک‌های فروش، محاسبه دقیق امور مالی و حجم تراکنش‌ها و غیره است. کسب درآمد بالا و پیشی گرفتن از رقبا در هر کسب و کاری، بیش از هرچیز به استراتژی مدیریت فروش بستگی دارد.

پیشرفت تکنولوژی همواره در خدمت آسان‌تر شدن ابعاد مختلف زندگی انسان از جمله شغل و کسب و کارها است. نرم افزار مدیریت فروشگاهی فرایند مدیریت فروش در فروشگاه‌ها را بسیار آسان کرده است. برخی از امکانات و مزایای یک نرم افزار مدیریت فروشگاهی خوب در ادامه آمده است؛

آریاک سفر

نظارت بر فرایند فروش

نظارت بر فرایند فروش یکی از مهم‌ترین کارکردهای نرم افزار مدیریت فروشگاه است که قابلیت جستجو و مشاهده انواع تراکنش‌ها و نمایش و گزارش‌گیری از کالاهای برگشتی بر اساس پارامترهای مختلف را ارائه می‌کند.

صدور پیش فاکتور و فاکتور

با استفاده از نرم افزار مدیریت فروشگاه ، پرسنل فروشگاه می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن برای هر خریدی فاکتور و پیش فاکتور صادر کنند. بررسی وضعیت فروش فروشگاه از روی حجم فاکتورهای صادر شده و همچنین میزان پیش فاکتورهایی که به فروش منجر نمی‌شوند، بسیار راحت‌تر است.

نظارت بر امور مالی

نرم افزار مدیریت فروشگاهی به مدیران و صاحبان فروشگاه در نظارت و بررسی امور مالی و محاسبه میزان پرداخت‌ها کمک می‌کند. از جمله امکانات این نرم افزار در بخش مالی می‌توان به نمایش و بررسی موجودی صندوق‌های فروش، گاوصندوق‌های فروشگاه و بانک‌های تعریف شده در سیستم به صورت آنلاین، انجام انواع انتقالات بین مخازن پول، تسویه‌حساب کشو پول صندوقداران و غیره اشاره کرد.

دریافت گزارشات متنوع

هر نرم افزار مدیریت فروشگاهی خوب قابلیت ارائه گزارش از عملیات‌های فروش، وضعیت فروشگاه، صندوق و انبار را دارد. مدیران فروشگاه‌ها با دریافت گزارش‌های متنوع، می‌توانند وضعیت کسب و کار و عوامل موفقیت و شکست فروشگاه خود را به دقت تحلیل کنند و بهترین اقدام را اتخاذ کنند.

 

سیستم مدیریت فروشگاهی کیان

شرکت نرم افزاری کیان در راستای کمک به مدیران فروشگاه‌ها و آسان‌تر کردن فرایند فروش، نرم افزار مدیریت فروشگاهی کیان را طراحی و عرضه کرده است. مدیران و پرسنل فروشگاه‌ها با استفاده از این نرم افزار می‌توانند تراکنش‌های ثبت شده را به‌طور دقیق پیگیری کنند و اطلاعات مرتبط با وضعیت صندوق، کالاهای برگشتی، فاکتورهای فروش بیعانه‌ای و نسیه‌ای و غیره را مدیرریت کنند. ضمن این‌که کنترل و اجرای امور مالی و انبارداری نیز از طریق نرم افزار مدیریت فروشگاهی کیان فراهم شده است.

از دیگر مزیت‌های جذاب این نرم افزار قابلیت مدیریت روز کاری است، مدیران فروشگاه‌ها با استفاده از این امکان، می‌توانند روزانه و پس از پایان روز کاری، اطلاعات فروش را به دقت بررسی کرده و سپس تایید و تصویب کنند تا اطلاعات بدون خطا به سیستم حسابداری منتقل شوند.

سیستم مدیریت نیروی انسانی کیان

مدیریت امور مرتبط با پرسنل و کارکنان یک فروشگاه به‌ویژه در فروشگاه‌های بزرگ از بخش‌های مهم مدیریت یک فروشگاه است و نقش قابل توجهی در جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان دارد. سیستم مدیریت پرسنل فروشگاهی کیان، به مدیران فروشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا ضمن مدیریت سمت‌های موجود در فروشگاه، کارمندان و پرسنل را در گروه‌بندی‌های مختلف تعریف و بر آن‌ها نظارت کنند. به عنوان مثال با استفاده از این نرم افزار می‌توان برای کارکنان بخش فروش به شکل جداگانه کمیسیون تعریف کرد.

از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به قابلیت تعریف کارمندان (پیک، ویزیتور، مأمور فروش و…) در سطح یک شعبه و یا به صورت سراسری در سطح تمامی شعبه‌ها، ورود اطلاعات کارمندان به صورت یکجا به سیستم، تعریف تخفیف‌های ویژه برای گروه‌های مختلف کارمندان، ثبت زمان ورود و خروج کارمندان و تصحیح زمان کاری اشاره کرد.

مجموعه نرم افزاری کیان نور رایانه

شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه به عنوان یک مجموعه معتبر برای کمک به مدیران فروشگاه‌ها و تسهیل فرایند فروش، از متخصصین مجرب برای ارائه راهکارها و نرم‌ افزارهای جامع و یکپارچه مبتنی بر آخرین دستاورهای صنعت نرم افزار استفاده می‌کند.

سیستم مدیریت فروشگاهی و مدیریت پرسنل فروشگاهی کیان، یکپارچه با نرم افزار فروشگاهی این مجموعه بوده و برای سفارش آن، تنها کافی است با کارشناسان فروش کیان نور رایانه تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نرم افزار کیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز