بلیت جام جهانی قطر چند است؟

تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 راه یافته و در قرعه‌کشی 12 فروردین که در دوحه برگزار شد با انگلیس، آمریکا و یکی از تیم‌های پلی‌آف اروپا هم‌گروه شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام فیفا طرفداران فوتبال در سراسر جهان بیش از 800 هزار بلیط تهیه کرده‌‎اند و اولین مرحله فروش بلیت به پایان رسیده است. اما قیمت بلیط جام جهانی قطر چند است؟

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

جالب است بدانید که بلیت های مسابقات جام جهانی چهار درجه مختلف دارند و بهترین قسمت برای تماشاچیان قسمت مرکز است. این بلیط ها با ریال قطر ارائه می‌شود و ارزان ترین بلیت‌ های جام جهانی برای شهروندان قطر رزرو شده است.

تهیه بلیت درجه اول مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 دو هزار و 250 ریال قطر است؛ هر ریال حدود 7 هزار و 200 تومان ایران است و با این حساب قیمت بلیط درجه اول برای ایرانیان 16 میلیون و 200 هزار تومان هزینه دارد. قیمت بلیت درجه دوم هزار و 600 ریال، درجه سوم هزار و 100 ریال و درجه چهارم که ارزان‌ترین نوع بلیط است 200 ریال قیمت دارد.

در مرحله گروهی برای خرید بلیط درجه اول 800 ریال باید پرداخته شود؛ یعنی حدود 5 میلیون و 760 هزار تومان. بلیط درجه دوم مرحله گروهی 600 ریال، بلیت درجه سوم 250 و بلیط درجه چهارم اختصاصی شهروندان قطر 40 ریال است.

قیمت بلیت درجه اول یک هشتم نهایی هزار ریال، درجه دوم 750 ریال، درجه سوم 350 ریال معادل 2 میلیون و 520 هزارتومان اعلام شده و بلیت درجه چهارم یک هشتم نهایی 70 ریال عرضه می‌‎شود.

در قسمت فروش بلیت های نیمه نهایی قیمت‌ها افزایشی می‌شوند و قیمت بلیت درجه اول در این مرحله برابر با 11 میلیون و 160 هزار تومان است. بلیت درجه دوم این مرحله 1050 ریال، درجه سوم 750 ریال و برای شهروندان قطر 300 ریال قیمت دارد.

قیمت‌ بلیت های مختلف مرحله نیمه‌نهایی و نهایی جام جهانی چند؟

یکی از گران ترین بلیط های جام جهانی مختص مرحله نیمه‌نهایی است که بلیت درجه اول آن 3480 ریال قطر، درجه دوم 2 هزار و 400 ریال، درجه سوم هزار و 300 ریال و برای شهروندان قطر 300 ریال است.

قیمت‌های بلیط رده‌بندی از 300 ریال قطری شروع می‌شود که مختص شهروندان خودشان است. بلیت‌های درجه اول این مرحله هزار و 550 ریال قطری، درجه دوم هزار و 100 ریال قطری و درجه سوم 750 ریال قطر است که به پول ایران حدود 5 میلیون و 400 هزار تومان می‌شود.

فینال مسابقات جام‌جهانی که بسیار حساس است به طبع بلیت‌های گران‌تری نیز دارد تا جایی که قیمت‌های این مرحله از 750 ریال قطری شروع می‎‌‌‌شود. بلیط درجه اول این مرحله 5850 ریال قطر، بلیت درجه دوم 3650 ریال قطر و درجه سوم 2 هزار و 200 ریال قطر است.

در صورتی که ایرانیان مایل به تماشای سه بازی فوتبال باشند حداقل هزینه‌شان 6 میلیون تومان می‌شود و حداکثر هزینه سفرشان برای تماشای مسابقات 18 میلیون تومان خواهد شد که گفتنی است این رقم با توجه به شرایط متغیر خواهد بود.

مجموعه یابکس

خرید بلیت جام جهانی فقط به مواردی که در بالا اشاره شد، ختم نمی‌شود. مجموعه یابکس با ارائه پکیج های لوکس و متنوع به علاقمندان فوتبال که اقدام به خرید بلیط جام جهانی قطر می‌کنند، تجربه‌ای خاص و متفاوت عرضه می‌کند. دریافت خدمات حین تماشای بازی فوتبال و امکان استفاده از بهترین سالن‌های پذیرایی، در سوییت‌های اختصاصی و شیک و در فضایی ایمن و جدا از استادیوم تنها بخشی از این امکانات است.

ارائه انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها و غذاهای درجه یک تهیه شده توسط بهترین سرآشپزها، اهدای یادبودهای ارزنده در کنار امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی‌های پکیج‌های اختصاصی یابکس محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : یابکس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بلیت جام جهانی قطر چند است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز