بعد از چین، نوبت به محدودیت‌های آمریکا در بازار رمز ارزها رسید

لست سکند

قیمت بیت کوین تا ساعت 11 امروز 32 هزار و 491 دلار بوده که نسبت به روز گذشته 259 دلار کاهش داشت. نرخ اتریوم نیز افت 33 دلاری را در مقایسه با دیروز تجربه کرده و به سطح هزار و 952 دلاری رسید. قیمت دوج کوین هم 2/64 درصد نسبت به بیست و سوم تیرماه پایین آمد و با این حساب معادل 0/2 دلار شد.

به گزارش کاماپرس، بانک های مرکزی در جهان به دنبال تسریع صدور ارزهای دیجیتالی خودشان هستند. در منطقه یورو، بانک مرکزی اروپا از ورود یورو دیجیتالی به فاز آزمایشی اولیه خبر داده است. بنا بر اعلام سی.ان.بی.سی، بانک مرکزی امارات هم در نظر دارد تا پنج سال آینده از نخستین ارز دیجیتالی رسمی خود رونمایی کند.

اما در خصوص ارزهای دیجیتال شناخته شده کنونی، بنا به گفته کتلین لانگ، مدیر بخش ارزهای دیجیتالی موسسه آوانتی تراست، بانک مرکزی آمریکا بررسی اعمال محدودیت بر تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را شروع کرده است. اما لانگ معتقد است فدرال رزرو به طور مستقیم بیت کوین و اتریوم را هدف گیری نمی‌کند، بلکه ورود و خروج دلار به صرافی‌ها یا بسترهای انتقال رمزارزها را محدود خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

قبل از این اتفاق در آمریکا، بانک مرکزی و دولت چین کلیه فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده و این اقدامات بر نرخ ارزهای دیجیتال تاثیر منفی گذاشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز