کانتون فیر چین ؛ بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان کی برگزار می شود؟

ژیوار

یکصد و سی و چهارمین دوره نمایشگاه کانتون چین به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری دنیا، پاییز 1402 در مجتمع نمایشگاهی کانتون گوانگژو کشور چین برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه تجاری کانتون چین سالانه دو مرتبه در فصل‌های بهار و پاییز، در قالب 3 فاز مجزا و با حضور تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان مختلف از اقصی نقاط چین در شهر گوانگژو برگزار می‌شود.

جزییاتی از زمان برگزاری نمایشگاه

نمایشگاه کانتون با حضور میلیون‌ها بازدیدکننده از سراسر جهان در 3 فاز مجزا و به صورت بهاره و پاییزه برگزار می‌شود.

نمایشگاه بهاره

  • فاز اول از 15 تا 19 آوریل
  • فاز دوم از 23 تا 27 آوریل
  • فاز سوم از 1 تا 5 ژوئن

نمایشگاه پاییزه

دریان سفر امید
  • فاز اول از 15 تا 19 اکتبر
  • فاز دوم از 23 تا 27 اکتبر
  • فاز سوم  از 31 اکتبر تا 4 نوامبر

چه محصولاتی در نمایشگاه کانتون عرضه می‌شود؟

در فاز اول این نمایشگاه محصولات الکترونیک و برقی، تجهیزات روشنایی و منابع انرژی، ماشین آلات عمومی و مکانیکی، ماشین آلات برقی و اتوماسیون صنعتی، ماشین آلات ساختمانی و کشاورزی، موتورسیکلت، دوچرخه و وسایل نقلیه، ساختمان و تجهیزات بهداشتی، محصولات شیمیایی و مصالح ساختمانی، ابزار آلات صنعتی و برقی و قطعات یدکی خودرو و نقلیه ارایه می‌شود.

در فازم دوم محصولات کادویی و تبلیغات، انواع ساعت و ابزار نوری، محصولات بافندگی، حصیر و فلزی، دکوراسیون منزل، مبلمان، محصولات نوزاد، بارداری و مراقبتی، سرامیک و دکوراسیون سنگ و آهن، محصولات و غذای حیوانات، ظروف آشپزخانه و تجهیزات و محصولات کشاورزی و باغبانی و در فاز سوم نمایشگاه پوشاک، لوازم جانبی مد و یراق آلات، پوشاک ورزشی و لباس زیر، خز، چرم، دمپایی و کفش، منسوجات خانگی، فرش، کیف، کوله و چمدان، تجهیزات پزشکی، دارو و بهداشتی، محصولات ورزشی، تفریحی و مسافرتی، لوازم اداری و تحریر و مواد غذایی عرضه می شود.

محل برگزاری و ثبت‌نام در نمایشگاه کانتون

نمایشگاه کانتون توسط وزارت بازرگانی جمهوری خلق چین و دولت مردمی استان گوانگدونگ در مجتمع نمایشگاهی کانتون در شهر گوانگژو برگزار می‌شود. برای دسترسی به این نمایشگاه می‌توان از مترو استفاده کرد. برای استفاده از مترو باید خود را به خط 8 مترو و ایستگاه PAZHOU برسانید.

متقاضیان و خریداران خارج از کشور می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه نسبت به ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه اقدام کنند.

در پایان شایان ذکر است که نمایشگاه کانتون از بزرگترین رویدادهای تجاری بین‌المللی است که طیف گسترده‌ای از محصولات و خریداران را از سراسر جهان به سمت و سوی خود جذب می‌کند. این نمایشگاه بیش از 25000 غرفه دارد و برگزاری آن از سال 1957 آغاز شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز