برگزاری نمایشگاه زیبایی استانبول از 21 مهرماه

لست سکند

نمایشگاه زیبایی استانبول از 21 الی 23 مهرماه 1401 با هدف نمایش آخرین تحولات لوازم آرایشی در جهان برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه زیبایی استانبول پلتفرمی تجاری است که آخرین تحولات تجارت لوازم آرایشی در جهان را نشان می‌دهد و فرصت‌های شبکه سازی و تجارت را برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان مهیا می‌کند.

روند و هدف برگزای نمایشگاه زیبایی استانبول

در این نمایشگاه که قرار است در استانبول برگزار شود، محصولات بهداشتی، سلامتی، عطر و دوئودرانت، رنگ آرایشی، مراقبت شخصی، مراقبت از مو، طراحی ناخن، لوازم آرایشی حلال همچنین خدمات سالن زیبایی و آبگرم ارائه خواهد شد.

این نمایشگاه با هدف میزبانی بیش از 400 شرکت غرفه‌دار برگزار می‌شود که قصد دارند با طیف گسترده‌ای از محصولات با مناسب‌ترین شرکا رقابت کنند.

راز آسمان پایتخت

نمایشگاه زیبایی استانبول آخرین تحولات تجارت لوازم آرایشی در جهان همچون روندها، تازگی‌ها، تولید هوشمند، مواد اولیه، فرمولاسیون و طرح‌های بسته‌بندی را در معرض نمایش بیش از 8 هزار  بازدیدکننده قرار می‌دهد.

این نمایشگاه تجاری فرصتی برای حضور غرفه‌داران و بازدیدکنندگان از قفقاز، آسیای میانه، بالکان، آفریقای جنوبی، آفریقای شمالی، شرق میانه و بسیاری از نقاط محتلف جهان را ایجاد کرده است تا فرصت‌هایی برای مشارکت‌های تجاری جدید و همچنین ملاقات با تامین کننده‌ها فراهم شود.

علاقمندان برای حضور یا کسب اطلاعات بیشتر راجع‌به نمایشگاه زیبایی استانبول می‌توانند به سایت «من رویدادها را دوست دارم» مراجعه کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز