برگزاری نشست تخصصی کنفرانس الگوهای نوین مدیریت کسب و کار

اولین نشست تخصصی چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین‌المللی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی ۱۶ آذرماه در اتاق بازرگانی ایران و کانادا برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، این نشست آنلاین با سخنرانی مهدی باغبان، دبیر اجرایی کنفرانس، در خصوص رسالت تعریف شده‌ سازمانها بر اساس اهدافشان آغاز شد. در ادامه محمد وکیلی، مشاور موفقیت فردی و سازمانی، و موسی احمدزاده، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و کانادا صحبت‌های خود را ارائه دادند.
فعال صنعت تولید و مدرس دانشگاه، میثم نصیری، در خصوص انواع بازاریابی‌های نوین کسب و کار همانند بازاریابی اجتماعی و بازاریابی رابطه‌مند سخنرانی کرد. در پایان محمدمهدی سماواتی، موسس گروه مدیریت سرمایه فاینوست، در خصوص سرمایه و انواع آن در بنگاه‌های اقتصادی سخنان خود را مطرح کرد.

این کنفرانس با هدف حمایت از کارآفرینان ملی در تلاش است به ارایه یافته‌های علمی بپردازد و با به اشتراک‌گذاری تجربیات گوناگون راه را برای ارتقای سطح دانش مدیریت کسب و کار فراهم کند. چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت کسب و کار در تاریخ اول بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند آثار و مقالات خود را تا ۲۳ دی ماه برای شرکت در همایش ارسال کنند.

آریاک سفر

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز