بررسی ارزش خرید گوشی پرچم‌دار آنر

خرید گوشی -کاماپرس
ژیوار

آنر از زمان جدایی از هواوی و شروع فعالیت مستقل، فاصله خود را از برندهایی مانند سامسونگ و شیائومی کاهش داد و در حال حاضر، سهم زیادی از بازار موبایل را در اختیار دارد. جدیدترین پرچم‌دار این شرکت در فوریه ۲۰۲۳ عرضه شد که شاهد ارتقاهای قابل توجهی در تمامی بخش‌های این گوشی بودیم. این محصول تحت عنوان گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro با ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت شناخته می‌شود که اخیرا در بازار ایران توانسته فروش خوبی را رقم بزند.

از مشخصات شاخص این گوشی می‌توان به نمایشگر LTPO OLED، پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲، دوربین‌های سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. در ادامه قصد داریم ارزش خرید گوشی پرچم‌دار آنر را بررسی کنیم و نگاهی‌ نزدیک‌تر به عملکرد آن داشته باشیم. برای فهمیدن قیمت گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro با ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت از برند خوش قیمت آنر، با کاماپرس همراه باشید.

طراحی ظاهری گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro با ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

در بخش طراحی، امضای کار آنر را مشاهده می‌کنیم و شاهد کانسپت جذابی از پرچم‌دار این برند هستیم. آنر در پنل پشتی و جلویی دستگاه، طراحی متقارن و خمیده‌ای استفاده کرده است و فریم‌ها ساختار تختی دارند که نتیجه خروجی این موارد، یک گوشی خوش دست با ساختار ارگومونی است. گوشی از بدنه از تمام شیشه‌ای بهره می‌برد و در قاب پشتی آن، جزیره دایره‌ای شکلی را مشاهده می‌کنیم که دور آن را نوار فلزی احاطه کرده است. جزیره برآمدگی خیلی کمی دارد؛ اما باعث شده تا گوشی مجیک ۵ پرو مقداری نامتقارن باشد. داخل جزیره، دوربین‌های سه‌گانه به همراه فلش LED به چشم می‌خورند که به صورت مثلثی در کنار هم قرار دارند.

همانطور که اشاره کردیم، فریم‌های این گوشی طراحی تختی دارند که باعث می‌شود، از دست لیز نخورد و ظاهری جذاب‌تری به دستگاه می‌بخشد. از طرفی در لبه پایینی اسپیکر اصلی، درگاه شارژ تایپ سی، میکروفن و خشاب سیم‌کارت را مشاهده می‌کنیم که فقط از دو سیم‌کارت نانو پشتیبانی می‌کند و خبری از اسلات کارت حافظه جانبی نیست. همچنین کلیدهای تنظیم صدا و پاور در سمت راست و اسپیکر دوم و میکروفن روی فریم بالایی به چشم می‌خورند.

در آخر به پنل جلویی می‌رسیم که میزبان یک نمایشگر بزرگ و تخت با لبه‌های باریک است. این نمایشگر تقریبا ۹۱ درصد از فضای قاب را تصاحب کرده است که فضای گسترده‌ای برای گیم، تماشای فیلم و وب‌گردی در اختیار شما قرار می‌ٔدهد. گوشی آنر Magic 5 Pro به گواهی امنیتی IP68 مجهز شده است که نشان می‌دهد این گوشی در مقابل آب تا عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه و گرد و غبار مقاومت دارد.

دریان سفر امید

آنر این گوشی را در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه کرده است که طراحی‌های بسیاری جذابی دارند و مناسب هرنوع سلیقه‌ای هستند. در بخش طراحی، پرچم‌دار آنر حرفی برای گفتن باقی نگذاشت و شاهد ارگومونی جذاب و طراحی مدرن آن هستیم که با در دست گرفتن دستگاه، حس استفاده از یک محصول پرچم‌دار به شما منتقل می‌شود.

صفحه نمایش گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro با ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

این گوشی به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی از نوع LTPO AMOLED مجهز شده است که با رزولوشن ۱۳۱۲×۲۸۴۸ پیکسل و امکان نمایش ۱ میلیارد رنگ، کیفیت تصویر فوق العاده‌ای به نمایش می‌گذارد. این صفحه نمایش از ترکیب رنگ متنوع، جزئیات بالا و به لطف تراکم پیکسلی ۴۶۰ پیکسل در هر اینچ، شاهد عمق رنگ جذابی در تصاویر آن هستیم. همچنین به دلیل پشتیبانی از قابلیت HDR10+، در صورت تماشای تصاویر HDR، تجربه بصری متفاوتی را برای شما رقم می‌زند.

خرید گوشی آنر-کاماپرس

از سوی دیگر نمایشگر گوشی پرچم‌دار آنر، میزان روشنایی ۱۸۰۰ نیت را ارائه می‌دهد که خیال شما را بابت کار با گوشی در محیط‌های پرنور و حتی در مقابل نور آفتاب راحت می‌کند. اگر گیمر هستید، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر، رابط کاربری روانی در اجرای بازی‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد و به راحتی می‌توان بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی موبایل را نرخ نوسازی ۹۰ هرتز اجرا کرد.

پردازنده و نرم‌افزار گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro با ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

آنر برای قاتل پرچم‌دار خود به سراغ پردازنده قدرتمند کوالکام رفته است، تا رقابت را برای رقبای سامسونگ و شیائومی سخت‌تر کند. گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro با ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت از تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ تغذیه می‌کند که یکی از پردازنده‌های پرچم‌دار این شرکت محسوب می‌شود. این پردازنده ۴ نانومتری از ۸ هسته قدرتمند تشکیل شده است که در کنار آن ۱۲ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 740 حضور دارند. کانسپت فوق، سرعت عمل خیره کننده‌ای در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها به نمایش می‌گذارد و در حالت مولتی تسکینگ، هیچگونه لگ یا تاخیری به چشم نمی‌خورد.

خرید گوشی آنر-کاماپرس

 

این گوشی پیشنهاد مناسبی برای افراد گیمر است؛ چرا که پردازنده فوق در کنار باتری پرظرفیت و فضای رم زیاد، آماده هستند تا سنگین‌ترین بازی‌های موبایل مانند وارزون موبایل و فورتنایت را با حداکثر گرافیک ممکن و نرخ نوسازی ۶۰ الی ۹۰ هرتز، بدون لگ اجرا کنند. از طرفی رابط کاربری اختصاصی آنر یعنی، MagicOS 7.1، به صورت کامل بهینه شده است و خبری از باگ‌های نرم‌افزاری گذشته نیست. این رابط کاربری به صورت پیش‌فرض روی اندروید ۱۳ اجرا می‌شود که امکان ارتقای آن تا اندروید ۱۵ وجود دارد.

دوربین گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro با ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

آنر به وسیله‌ دوربین‌های سه‌گانه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته است، تصمیم دارد تا تجربه عکاسی گوشی‌های آیفون ۱۴ را برای شما رقم بزند. بخش عکاسی این گوشی شامل سه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از نوع واید، تله فوتو و التراواید هستند. در کنار دوربین‌ها، سه سنسور با قابلیت‌های مختلف قرار گرفته‌اند که سنسور TOF 3D به اتوفوکس و تشخیص عمق تصاویر پرتره، سنسور Flicker به کنترل سرعت شاتر در زمان ضبط ویدیو و سنسور تشخیص رنگ به وایت بالانس تصاویر کمک می‌کند.

دوربین اصلی به صورت پیش‌فرض، عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌کند که به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین دوربین‌های موجود در میان گوشی‌های پرچم‌دار است. عکس‌های گرفته شده دارای شارپنس بالا، کنتراست رنگ استاندارد و بدون نویز هستند. همچنین به لطف سنسورهای موجود در دستگاه، جزئیات تصاویر و نوع رنگ‌ها به صورت خیره‌ کننده‌ای قابل مشاهده است. سنسور التراواید هم به صورت پیش‌فرض عکس‌های ۱۲.۵ مگاپیکسلی ثبت می‌کند که با زاویه دید ۱۲۲ درجه، شاهد وضوح رنگ مناسب و تصاویر فوق عریض باکیفیتی هستیم.

از طرفی دوربین تله فوتو به صورت اپتیکال زوم ۳.۵ برابری را ایجاد می‌کند که تصاویر تا زوم ۳.۵ برابری، دچار افت کیفیت و جزئیات نخواهند شد و شاهد پردازش رنگ‌ها به صورت واقعی هستیم. همچنین در صورت نیاز، می‌توان تا زوم ۱۰۰ برابری عکس گرفت؛ اما با افزایش زوم، تصاویر دچار افت کیفیت و افزایش نویز خواهند شد. همچنین دوربین اصلی از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که تصاویر آن کیفیت بسیار خوبی دارند و رنگ پوست به صورت طبیعی ثبت می‌شود و جزئیات بالایی در عکس‌ها به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است که تمامی سنسورهای این گوشی از قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کنند که کیفیت ویدیوها مانند عکس‌ها، شما را مجذوب خود می‌کند و به راحتی می‌توان ویدیوهای حرفه‌ای و باکیفیتی ثبت کرد. از عواملی که ارزش خرید گوشی آنر Magic 5 Pro را افزایش می‌دهد، بخش عکاسی آن است که خرید این گوشی برای کاربرهایی که تولید محتوا انجام می‌دهند، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های بازار باشد.

باتری گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro با ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

باتری یکی از مهم‌ترین المان‌ها برای کاربرها در هنگام خرید گوشی است، مخصوصا کاربرهای گیمر که در هنگام اجرای بازی‌ها، سرعت مصرف شارژ باتری افزایش پیدا می‌کند. این گوشی از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری تغذیه می‌کند که طول عمر بالایی دارد و به لطف مصرف انرژی کم پردازنده ۴ نانومتری، بیش از یک روز در حالت استفاده معمولی می‌تواند شما را همراهی کند. از طرفی در جعبه دستگاه آداپتور شارژ ۶۶ واتی فست شارژ حضور دارد که کمتر از ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد تا باتری را شارژ کند. همچنین امکان شارژ‌ باتری به صورت بی‌سیم با سرعت ۵۵ وات وجود دارد و در صورت نیاز، می‌توان از شارژ معکوس ۵ وات گوشی برای شارژ گجت‌ها استفاده کرد.

اسپیکر گوشی موبایل آنر Magic 5 Pro با ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

همانطور که در بررسی گوشی Magic 5 Pro اشاره کردیم، دو اسپیکر در بالا و پایین فریم‌ها قرار گرفته‌اند که اسپیکرها از نوع ۲۴ بیتی هستند. خروجی صدای اسپیکرها خیره کننده است و با کیفیت بالایی مواجه خواهید بود. همچنین حجم صدایی که اسپیکرها تولید می‌کنند، خیال شما را بابت گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم در محیط‌های شلوغ راحت می‌کند.

جمع‌بندی

اگر بخواهیم بدون تعصب ارزش خرید پرچم‌دار آنر را بررسی کنیم، باید بگوییم با توجه به قیمت مقرون به صرفه دستگاه، این گوشی پرچم‌دار از همه لحاظ ارزش خرید بالایی دارد و به راحتی می‌تواند با پرچم‌دارهای شیائومی و سامسونگ رقابت کند. پردازنده قدرتمند ۴ نانومتری، نمایشگر امولد LTPO و دوربین‌های سه‌گانه حرفه‌ای، تجربه لذت‌بخشی از کار با یک گوشی پرچم‌دار را برای شما به ارمغان می‌آورند. در صورتی که قصد خرید گوشی Magic 5 Pro دارید، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی فرنا مراجعه نمایید و این محصول خوش ساخت را با بهترین قیمت بازار و گارانتی معتبر شرکتی خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنا
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز