برای خرید خانه در شرق تهران به چه بودجه‌ای نیاز است؟

مناطق چهار و هشت واقع در شرق تهران دو منطقه پرتقاضا در بازار مسکن هستند که خانه‌هایی با متراژ‌ها و قیمت‌های متنوع برای متقاضایان عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از دنیای اقتصاد، مناطق در شرق تهران با قیمت‌های متنوعی نسبت به محله، متراژ، سن بنا و … عرضه می‌شود که در این مطلب نسبت به قیمت هر متر مربع آن بررسی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

با توجه به بررسی‌های انجام شده، در این دسته‌بندی گران قیمت‌ترین به ازای هر متر مربع در محله خواجه عبدالله/ هشتم قرار دارد که متراژ آن 131 متر، سن بنا آن 11 سال و قیمت هر متر مربع این واحد مسکونی 61 میلیون و 830 هزارتومان است. پس از آن مسکن 97 متری در محله قنات کوثر/هشتم قرار دارد که با سن بنای 8 سال، قیمت هر مترمربع آن 48 میلیون و 500 هزارتومان اعلام شده است.

آریاک سفر

هر متر مربع یک واحد مسکونی 100 متری در خواجه عبدالله/تیسفون 47 میلیون تومان آگهی شده؛ این بنا 15 ساله و متراژ آن 100 متر است.

واحدی یکسال ساخت در شمس‌آباد/بیژن با متراژ 66 متر، ذو میلیارد و ۹۳۳ میلیون تومان آگهی شده؛ یعنی متری 44 میلیون و 440 هزارتومان تومان.

یک واحد مسکونی 112 متری در نیروی دریایی/حقیقی نیز با سن بنا 7 سال متری 43 میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت هر مترمربع خانه‌ای 70 متری در هروی/گلزار با سن بنا 18 سال 42 میلیون و 430 هزارتومان است.

در محله شمس‌آباد/منصوری مسکنی 55 متری 15 سال ساخت، متری 41 میلیون و 820 هزار تومان قیمت‌گذاری شده.

واحدهای نوساز دو منطقه نیز متری 40 میلیون تومان ثبت شده؛ یکی از آن‌ها قنات کوثر/ک اول 111 متری و دیگری نارمک/آیت 95 متر است.

خانه‌های دیگر با قیمت هر مترمربع کمتر از 40 میلیون تومان را در جدول زیر مشاهده کنید:

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز