با نوبیتکس و خدماتش آشنا شوید

لست سکند

«نوبیتکس» با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله دارایی‌های دیجیتال در سال 1396 کار خود را آغاز کرد. هسته اولیه تیم نوبیتکس، بعد از تحقیقات اولیه و سنجش میزان نیاز بازار ایران، در باشگاه کارآفرینی تیوان مستقر شد. نام نوبیتکس از سه واژه “نو”، به معنای جدید،”بیت کوین” و “اکسچنج” به معنای مبادله گرفته شده است. هدف این مجموعه نیز فراهم کردن بستری امن، سریع و آسان جهت خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده است.

کاماپرس در ادامه برای مطالعه خوانندگان و علاقمندان به بازار ارزهای دیجیتال، نکاتی را درباره این مجموعه منتشر می‌کند؛

1. امیرحسین راد به عنوان هم بنیانگذار نوبیتکس شناخته می‌شود. این مجموعه تعداد 20 نفر کارمند فعال در این حوزه دارد.

2. بازار آزمایشی نوبیتکس، معرفی به دوستان و مستندات آ.پی.آی از امکانات و خدمات این مجموعه برای مشتریانش است.

3. وبلاگ این گروه مطالبی درباره خط روند، پیش بینی بازار، بلاکچین، روش معاملاتی اسکالپینگ، قیمت بیت کوین، انواع رمز ارزها و … ارائه می‌دهد. این مجموعه سطح سختی مطالب را به مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته بندی کرده است.

راز آسمان پایتخت

4. نوبیتکس به عنوان بازار آنلاین تبادل ارزهای دیجیتال، هیچ مسئولیتی در قبال نحوه معاملات کاربران و سود و زیان حاصل از آن ندارد.

5. این مجموعه نسبت به بررسی سریع درخواست برداشت ریال متقاضيان از حساب کاربری خود اقدام می‌کند. زمان واریز پول به حساب کاربران، بر اساس محدودیت‌های انتقال وجه بین بانکی، متفاوت خواهد بود.

6. نوبیتکس کارمزد معاملات را از هر دو طرف معامله دریافت می‌کند. این کارمزدها به صورت درصدي از حجم دارایی درخواستی محاسبه می‌شود. مبلغ کارمزد کمتر از 10 میلیون و بیشتر از 100 میلیون در وبسایت نوبیتکس به ترتیب 35/0 درصد و 2/0 درصد اعلام شده است.

7. معاملات انجام شده در بازارهای حرفه‌ای نوبیتکس، مستقل از حجم، به صورت ویژه با کارمزد 13/0 درصد برای میکر و 15/0 درصد برای تیکر محاسبه می‌شود. منظور از بازارهای حرفه‌ای، بازارهای با مقصد تتر مانند بیت کوین- تتر است.

8. واریز ریال در این مجموعه کارمزدی ندارد. همچنین میزان کارمزد برداشت ریالی در سقف کمینه 400 هزار تومان و بیشینه 150 میلیون تومان به ترتیب یک درصد میزان برداشت و 4 هزار تومان به ازای هر 150 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

9. متقاضیان در حال حاضر می‌توانند با کمک نوبیتکس، ریال را به بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، تتر، ریپل، بایننس کوین، استلار، ایاس و بالعکس تبدیل کنند.

10. استفاده از راهنمای پشتیبانی آنلاین، کانال اطلاع رسانی و تماس با بخش اداری، راه‌های ارتباطی کاربران با نوبیتکس هستند.

11. این مجموعه در نمایشگاه جیتکس- فناوری دبی- 2018 به عنوان استارتاپ منتخب از سوی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن شناخته شد.

مرتبط با : نوبیتکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز