با مشاوران کاوش، در کسب و کارتان اوج بگیرید

سال‌هاست نقش مشاوران در امور مختلف زندگی، چه در زمینه تحصیل و انتخاب دانشگاه، همینطور انتخاب شریک زندگی و ازدواج توصیه و تعیین شده است؛ چرا که انتخاب مشاور خوب می‌تواند به معنای حل نیمی از موانع مسیر باشد.

در حوزه کسب و کار نیز، نیاز به مشاوری خوب برای راه‌اندازی و مدیریت شغل، امری جدی و مهم است. مجموعه مشاوران کاوش، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه مشاوره به شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار است و کمک می‌کند تا  صاحبان مشاغل، نقشه راه دقیق و درستی برای خود طراحی کرده و تغییری مثبت در سازمان خود ایجاد کنند.

کاماپرس در ادامه و در آستانه برگزاری دهمین نمایشگاه اینوتکس و ارائه خدمت جدید شرکت مشاوران کاوش در این نمایشگاه، به معرفی بیشتر این مجموعه پرداخته است.

 پیشینه شرکت مشاوران کاوش

از زمان تاسیس شرکت مشاوران کاوش، ۷ سال می‌گذرد. عمده فعالیت این مجموعه، در حوزه ارائه مشاوره به شرکت‌های دولتی و خصوصی انجام می‌شود. دکتر هادی زارعی، مدیرعامل مشاوران کاوش، فارغ‌التحصیل دکتری مدیریت تکنولوژی گرایش مدیریت نوآوری از دانشگاه تهران، یکی از افراد فعال در حوزه طرح توجیهی و بیزینس پلن شناخته شده است.

آریاک سفر

در سال ۱۳۹۹، گروه مشاوران کاوش، بیش از ۵۰ طرح را به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان به سرانجام رساند. مجموعه مشاوران کاوش مجوز فعالیت خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است.

بیزینس پلن، خدمت جدید مشاوران کاوش

طرح توجیهی یا «بیزینیس پلن»، خدمت جدیدی است که شرکت مشاوران کاوش قصد دارد در نمایشگاه اینوتکس برای عموم ارائه دهد. این خدمت، طرح را در ابعاد مختلف مانند بازار، فنی، اقتصادی و مالی، مطالعه و بررسی می‌کند. به گفته مشاوران کاوش، بیزینس پلن برای مشاغل تازه تاسیس مناسب است، زیرا که شرکت‌ها بدون تدبیر و برنامه‌ریزی نمی‌توانند در مسیر پیش رو قدم بگذارند. در واقع طرح توجیهی، به نمای کلی پروژه یا کسب و کاری گفته می‌شود که به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

گفتنی است شرکت مشاوران کاوش از سال ۱۳۹۸ با شبکه نوآوری و فناوری مازندران قرارداد همکاری منعقد کرده است.

چالش‌ها و راهکار برای حل آنها

دکتر هادی زارعی، مدیرعامل مشاوران کاوش، معتقد است نبود حقوق مالکیت معنوی و حق کپی رایت در کارآفرینی، کمبود مهارت و نیروی انسانی و متخصص از جمله چالش‌هایی است که مشاوران کاوش را از اهداف خود دور می‌کند. به همین خاطر شرکت مشاوران کاوش در نظر دارد با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی، مهارت و تخصص‌های لازم را به افراد ارائه دهد و به این ترتیب، در جهت مانع‌زدایی از مسیر رو به رشد مشاوران کاوش قدم بردارد.

اهداف و برنامه آینده مشاوران کاوش چیست؟

به گفته مدیرعامل مشاوران کاوش، این شرکت، هدف خود را در گسترش دادن ارتباط با مشتریان، رعایت اخلاق و صداقت می‌داند. این مجموعه سعی دارد در آینده، فعالیت‌ خود را در زمینه‌های مختلف مشاوره مدیریت و کسب و کار نظیر خدمات شتابدهی نوآوی آغاز کند.

شایان ذکر است شرکت مشاوران کاوش دارای گواهینامه مدیریت کیفیت و رضایتمندی مشتریان است. صاحبان کسب و کار و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت www.kavoshmo.ir با این مجموعه و خدماتش بیشتر آشنا شوند.

مرتبط با : مشاوران کاوش
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز