با محصولات اسنوا بیشتر آشنا شوید

اسنوا مخفف عبارت «ارکان ساختار نوین ایرانیان» است. موسسان اسنوا معتقدند هر یک از لوازم خانگی تولیدی این شرکت، باید فرصتی مناسب برای مصرف‌کنندگان ایجاد کنند تا آنها از زمان مفیدشان به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

در ادامه کاماپرس به ارائه نکاتی جالب درباره گروه صنعتی اسنوا می‌پردازد که خواندن آن به تولیدکنندگان لوازم خانگی پیشنهاد می‌شود؛

۱. در سال 1384، گروهی از بهترین تولیدکنندگان، مهندس‌ها و کارشناسان ایرانی با همت خود توانستند اسنوا را تاسیس کرده و به تولید ملی رنگ و روی تازه ببخشند.

۲. کارخانه اسنوا در زمینی به مساحت 90 هزار متر مربع بنا شده است و تعداد 716 فروشگاه در سراسر کشور دارد.

۳. این گروه تولیدی به تعهد، کیفیت، هوشمندی و حمایت پایبند است و تعداد پنج هزار نفر پرسنل دارد.

آریاک سفر

۴. محصولات اسنوا صوتی و تصویری، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و ماشین ظرفشویی است.

۵. این شرکت در سال 1385، کارخانه حایر را تاسیس کرد و به تولید درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخ آن- قطعات فلزی، رنگ‌آمیزی قطعات فلز، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخچال- پرداخت.

۶. کارخانه حایر در سال 1360، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخ ان، قطعات فلزی، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخچال را انجام می‌داد. در سال 1367 نیز کارخانه حایر تهران به تولید قطعات فلزی، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام و ید یخچال مشغول بود. از ۳ سال بعد از آن کارخانه حایر تولید قطعات فلزی، رنی، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخ، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام و بدنه لباسشویی را راه‌اندازی کرد. اسنوا در سال 1380، در کارخانه حایر تهران فعالیت‌هایی از قبیل: تولید قطعات فلزی، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام وید یخچال را انجام می‌داد.

۷. شرکت اسنوا به استانداردهای اخلاقی پایبند است و تلاش می‌کند در این مسیر، به هویت یکپارچه برسد. یکپارچگی حرفه‌ای از برنامه‌ریزی تا اجرا از نقاط قوت اسنوا است.

۸. تاکید اسنوا بر این است تا با کسب و کارهای منطقه‌ای مشارکت قوی داشته باشد. عنصر اصلی موفقیت این شرکت تعهد به شرکایش است و همیشه برای رشد و پیشرقت فکری خود، به اعتماد متقابل و شیوه‌های کاری منظبط اصرار دارد.

۹. گروه‌های فکری اسنوا به دلیل دارا بودن رهبری فکری، در زمینه تولید، توسعه و طرح‌های نوآورانه همواره پیشتواز بوده و هستند.

۱۰.اسنوا به مردم و تعالی جهانی متعهد است. جهانی که در آن کار و زندگی می‌کند.

11. اصلی‌ترین رسالت شرکت اسنوا، ارتقاء سطح مادی، فکری و فرهنگی مردم است.

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز