با لوازم خانگی گالان آشنا هستید؟

لست سکند

با رشد شهرنشینی و لزوم استفاده از لوازم خانگی با بکارگیری از مواد اولیه با کیفیت، این صنعت، مشتریان و مصرف‌کنندگان زیادی در جهان پیدا کرده است. امروزه شرکت‌ها، به واسطه رقابت گسترده‌ای که در بازار وجود دارد، سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت دارند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. شرکت «آذر شای سان» تبریز با نام تجاری «گالان» یکی از همین شرکت‌هاست که تولیدات خود را در حوزه لوازم خانگی روانه بازار می‌کند.

کاماپرس در ادامه به برشمردن نکاتی درباره شرکت آذرشای‌سان می‌پردازد که دانستن آنها برای مصرف‌کنندگان و علاقمندان به این صنعت، خالی از لطف نیست؛

۱. مجموعه آذرشای‌سان با نام تجاری «گالان» از سال ۱۳۷۴، راه‌اندازی شد. در ابتدا با تولید پلوپز دو شعله، فعالیت خود را شروع کرد و در ادامه، به تولید انواع بخاری‌های گازسوز، شومینه گازی، انواع کولرآبی، آبگرمکن‌گازی و برقی و تولید یخچال فریزر با سیستم بروز اروپائی دیواره سرد، مشغول شده است.

۲. محمدحسین امجدی به عنوان مدیرعامل، به همراه علیرضا افخم کجابادی، علی اکبرزاده کلاهی و دو تن دیگر، اعضای هیئت مدیره شرکت گالان را تشکیل می‌دهند.

۳. بنا به تائید کارشناسان، آزمایشگاه این شرکت از مجهزترین و فعال‌ترین آزمایشگاه‌های لوازم خانگی است که توانسته، محصولات خود را از نظر کیفی و میزان مصرف انرژی در شرایط مطلوبی ارائه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

۴. شرکت آذرشایسان، به صورت مداوم از سال ۱۳۸۱ سالانه بیش از ۴ میلیون دلار صادرات به کشورهای عراق، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، اردن، افغانستان، سودان و … صادر می‌کند.

۵. کلیه محصولات این شرکت، دارای نشان ملی استاندارد هستند. شرکت آذرشای‌سان، اقدام به استقرار سیستم‌های مدیریتی تضمین کیفیت، زیست‌محیطی و بهداشت کرده است.

۶. شومینه مدل کرال و یخچال فریزر مدل کمبی درب فلت، از محصولات جدید این شرکت هستند.

۷. مجموع ارزهای دریافتی شرکت گالان، عدد ۱۹،۶۳۴،۵۶۸،۱۹۲ ریال است.

۸. تاکید بر تحقق و توسعه جهت دستیابی به راه‌کارهای جدید، ایجاد فضای مناسب مشارکت فکری مشتریان و تامین‌کنندگان، جلب رضایت مشتری از جمله خط مشی این شرکت هستند.

۹. مجتمع تولیدی-صنعتی گالان برای یخچال فریزرهای خود در بیشتر نقاط کشور، دفاتر نمایندگی دارد.

۱۰. شرکت گالان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در سال ۱۳۹۴، حضور داشته است.

۱۱. مجموعه تولیدی، صنعتی گالان در سال ۱۳۹۷، تندیس واحد نمونه استان آذربایجان شرقی را دریافت کرد.

مرتبط با : گالان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز