با سوئیت‌های هتل آزادی تهران آشنا شوید

هتل آزادی-کاماپرس
ژیوار

هتل آزادی تهران را از بسیاری جهات می‌توان یکی از بهترین هتل‌های تهران دانست. این هتل با موقعیت مکانی عالی، در منطقه‌ای مساعد از نظر آب و هوا، نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز همایش‌های میلاد، سالن اجلاس سران، مجموعه ورزشی انقلاب و بزرگراه اصلی تهران واقع شده است.

این هتل باقدمت، در سال 2011 به طور کامل توسط نیروهای متخصص خارجی بازسازی شد. طراحی داخلی شگفت انگیز و امکانات رفاهی مدرن آن در سطح جهانی، آن را در میان هتل‌های تهران متمایز کرده است.

کاماپرس در ادامه به معرفی واحدهای اقامتی هتل آزادی تهران می‌پردازد.

 اتاق استاندارد، سوئیت جونیور

تخت‌های اتاق استاندارد شامل دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره می‌شود. این اتاق مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان است. هریک از این واحدهای اقامتی برای ظرفیت دو نفر طراحی شده‌اند. سوئیت‌های جونیور با مساحت 45 متر مربع، وسیع‌تر از اتاق‌های استاندارد با امکانات بیشتر و حمام‌های بزرگ‌تر هستند.

سوئیت رویال، سوئیت دوبلکس

سوئیت رویال با مساحت 56 متر مربع شامل هال، اتاق خواب، آشپزخانه، دو سرویس بهداشتی و حمام می‌شود. هریک از این دو سوئیت چشم‌ انداز بی‌نظیری از رشته کوه البرز و یا زیبایی شهر تهران را به نمایش می‌گذارند. سوئیت دوبلکس با ظرفیت دو نفر یک سوئیت دو طبقه با مساحت 70 متر مربع است. این واحد اقامتی دارای یک اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام در طبقه پایین و یک اتاق خواب دوبل، قسمت نشیمن و حمام در طبقه بالا است.

دریان سفر امید

سوئیت پرزیدنتال

سوئیت پرزیدنتال هتل آزادی تهران با مساحت 215 متر مربع دارای دو طبقه با دو اتاق خواب شامل دو تخت دونفره، اتاق مطالعه، آشپزخانه، سالن پذیرایی، نشیمن، غذاخوری و سه سرویس بهداشتی است. دو سوئیت پرزیدنت در این هتل وجود دارد که یکی با چشم انداز شهر و دیگری با چشم انداز بی نظیری از کوه دماوند از مسافران پذیرایی می‌کند. سوئیت پرزیدنتال برای چهار نفر طراحی شده است.

هتل آزادی-کاماپرس

واحدهای اقامتی ویژه توانیابان

هتل آزادی تهران با برخورداری از اتاق‌های ویژه معمولین به محبوبیت خود بیش از پیش افزوده است. این واحدهای اقامتی، مجهز به دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره، سرویس بهداشتی فرنگی و وان است. نکته مثبت در طراحی این اتاق رعایت تمامی استانداردهای ADA آمریکا جهت رفاه بیشتر توانیابان است. این اتاق با ظرفیت یک تا سه نفر به مساحت 27 متر در طبقه سوم هتل واقع شده است.

وبسایت سفرانه با بیش از 13 سال سابقه مفید، امکان رزرو هتل‌های داخلی، پرواز داخلی و تشریفات فرودگاهی را به سادگی فراهم کرده است. رزرو هتل آزادی تهران همراه با بیشترین تخفیف در دستور کار این مجموعه قرار دارد. با مراجعه به وبسایت سفرانه می‌توان از انواع تخفیفات فصلی و جشنواره‌های مختلف سفرانه مطلع شد. بخش وبلاگ سایت با بارگزاری انواع مقالات در حوزه گردشگری، مسافران را در انتخاب بهتر و آگاهی بیشتر کمک می‌کند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین سفرانه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز