با ریزه‌کاری‌های خرید لاک ناخن آشنا هستید؟

قفسه‌های لاک ناخن در فروشگاه‌های لوازم آرایشی یکی از جذاب‌ترین قسمت‌ها برای اغلب خانم‌ها است. امروزه، لاک‌ها در انواع مختلف و رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای انتخاب و خرید لاک ناخن دچار سردرگمی می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، توجه به یک سری نکات مهم در هنگام خرید لاک ناخن بسیار اهمیت دارد. این مواد نباید به گونه‌ای باشند که به رنگ و بافت طبیعی ناخن آسیبی وارد کند. توجه به فرم انگشتان یا تناژ پوست نیز باعث می‌شود تا بهترین لاک را انتخاب کرد. در ادامه، به بررسی انواع مدل‌های لاک و نکات مهم برای خرید لاک ناخن پرداخته می‌شود.

چه لاکی برای پوست من مناسب است؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید لاک ناخن به آن توجه کرد، رنگ پوست است. افرادی که رنگ پوست تیره دارند بهتر است تا از لاک‌هایی با رنگ روشن استفاده نکنند. رنگ‌هایی مانند نسکافه‌ای، نارنجی، سبز و قهوه‌ای بهترین انتخاب برای پوست‌های تیره است. به علاوه، توصیه می‌شود تا حد امکان از لاک براق یا برق ناخن استفاده نشود.

پوست‌های روشن، طیف وسیعی از انتخاب رنگ لاک را در اختیار دارند. رنگ‌های صورتی و گلبهی و لاک‌های براق معمولاً انتخاب‌های بسیار جذابی برای این افراد محسوب می‌شود.

آریاک سفر

رنگ‌های گرم و یا رنگ‌هایی که تن زرد دارند برای پوست‌های سبزه بسیار جذاب خواهد بود. رنگ‌های طلایی، نارنجی، نقره‌ای و آبی کم‌رنگ گزینه بسیار خوبی برای این افراد است. در مقابل، استفاده از رنگ قرمز، بنفش و آبی تیره به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

لاک‌هایی با رنگ‌ تیره به ویژه زرشکی، سرمه‌ای، بادمجانی و شکلاتی برای پوست‌های زرد و گندمی بسیار عالی است. تنها نکته‌ای که این افراد باید در نظر بگیرند این است که رنگی را انتخاب کنند که بیشترین تضاد را با رنگ پوست داشته باشد.

تفاوت لاک بیس کُت و تاپ کُت

لاک‌های بیس کت (Base Coat) برای انجام زمینه‌سازی به کار می‌رود و باعث می‌شود تا مواد شیمیایی لاک به داخل ناخن نفوذ نکند. یکی دیگر از مزایای استفاده از بیس کت این است که سطح ناخن را هموار می‌کند تا لاک به صورت کاملاً شفاف بر روی آن قرار بگیرد. این لاک‌ها بی‌رنگ بوده و به صورت لایه‌ای بسیار نازک بر روی ناخن استفاده می‌شود. در مقابل، تاپ کت ها (Top Coat) سطح لاک را براق کرده و از لب‌پر شدن آن جلوگیری می‌کند.

انواع لاک کلاسیک

نوع کلاسیک لاک، در واقع همان لاک‌هایی هستند که به صورت روزمره استفاده می‌شوند. این لاک‌ها سطح بسیار صافی داشته و نیاز به مراقبت چندانی ندارد. معمولاً لاک‌های کلاسیک در انواع مختلف مات، متالیک و صدفی به بازار عرضه می‌شوند.

لاک متالیک یا کروم بر خلاف لاک‌های مات، ظاهر بسیار درخشان و براقی دارد و مانند یک بافت فلزی بر روی ناخن ظاهر می‌شود. متاسفانه لاک متالیک به راحتی لب‌پر شده و یا خط و خش بر روی آن می‌افتد.

لاک‌های صدفی یا مرواریدی نیز درخشندگی جذابی دارند و سفید رنگ هستند. ترکیب این لاک با لاک‌ها مات، جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت.

برای خرید لاک ناخن باید …

همانطور که اشاره شد، استفاده از لاک‌های تقلبی و بی‌کیفیت باعث می‌شود تا آسیب جدی به ناخن وارد شود. بنابراین، خرید لاک از مترو و یا مغازه‌های متفرقه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش انواع لوازم عطری، آرایشی و بهداشتی، فروشگاه سفیر است. در حال حاضر این مجموعه دارای چندین شعبه فعال در سراسر کشور بوده و تمامی محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

ارائه لوازم با کیفیت و اورجینال، مشاوره‌های تخصصی و رایگان و ارسال سریع از جمله مزایای خرید از فروشگاه سفیر است.

در ادامه، سه برند لاک پرطرفدار و محبوب معرفی می‌شود؛

لاک ناخن لیاویتو

لیاویتو یک برند معروف و با کیفیت ایرانی است که محصولات آن، تنوع بسیار زیادی در رنگ و بافت دارد. حجم این لاک‌ها 15 میلی‌لیتر است و میزان پوشش‌دهی بالایی دارد. لاک‌های لیاویتو در انواع مختلف براق و مات به بازار عرضه می‌شود. لاک‌های این برند در انواع تونالیته‌های رنگی مانند تونالیته قرمز، سبز، گرم، بنفش، صورتی و… در فروشگاه سفیر موجود است.

لاک ناخن کالیستا

کالیستا یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. لاک‌های کالیستا در انواع مختلف کلاسیک، مات، شاین و… به بازار عرضه می‌شود و طیف رنگی جذابی دارد. حجم این محصول 10 میلی‌لیتر بوده و پوشش‌دهی بسیار خوبی دارد.

لاک ناخن لوسمنت

تنوع لاک‌های ایرانی لوسمنت بسیار بالا است و تمامی محصولات این برند فاقد تولوئن هستند. عدم وجود تولوئن در لاک باعث جلوگیری از زردی و شکستگی ناخن‌ها می‌شود. دوام و پوشش بالا از دیگر ویژگی‌های این لاک است. لاک‌های لوسمنت در حجم 10 میلی‌لیتری به بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز