با خیال راحت طراحی کارت ویزیت خود را به چاپ بازار بسپارید

کارت ویزیت ابزاری است که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و شرکتمان و کمپانی خود به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده میکنیم.

به گزارش کاماپرس، طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام شود میتواند تاثیرات شگفتی روی کسب و کار ما داشته باشد باشد. به معنای دیگر کارت ویزیت شناسنامه کاری و معرف ما به مخاطبان است.

به همین خاطر مدیران شرکت ها و موسسات یکی از اصول اولیه مارکتینگ خود را با چاپ کارت ویزیت شروع می کنند. این مدیران می دانند که هر چقدر کارت ویزیت حرفه ای تر چاپ شده باشد می تواند معرفی شرکت را برای آنها راحت و راحت تر کند.

امروزه یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی جهت معرفی برند تجاری به مخاطبان، طراحی و چاپ کارت ویزیت است.

به‌طور مثال اگر شما سالن آرایشگاه زنانه دارید با طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه می‌توانید در جذب مخاطبان خود گام موثری بردارید. در این مقاله به بیان نکات مهم طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه خواهیم پرداخت.

آریاک سفر

برای افزایش جذابیت در طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه باید علاوه‌بر خلاقانه بودن طرح، به‌عوامل موثر در چاپ کارت ویزیت لمینت  و متن موجود در کارت نیز توجه نمود.

به‌طور مثال استفاده از رنگ طلایی علاوه بر لوکس بودن نشانه‌ی خلاقانه بودن آن کارت است.در روانشناسی رنگ، بنفش فردیت و منحصر‌به‌فرد بودن را القاء می‌کند. این رنگ به ایجاد انگیزه در مخاطبان برای بیان سبک شخصی‌تان کمک می‌کند، بنابراین از این رنگ استفاده نمایید تا ظاهری جدید پیدا کنید. تصویر خیالی از موهای تاب خورده نیز به‌طور خلاقانه‌ای مضمون را تکمیل می‌کند.

همچنین استفاده از رنگ صورتی برای بانوان بسیار مناسب‌تر است و تاثیرگذاری کارت ویزیت را دوچندان می‌کند.

در متن کارت ویزیت چه نکاتی را رعایت کنیم؟

درج محتوا بر روی کارت ویزیت یکی از عناصر اصلی در طراحی کارت ویزیت تاثیرگذار است که پیش از طراحی کارت ویزیت باید به آن پرداخت. بنابراین باید به بیانی ساده و مختصر بهترین متنی که بیان‌کننده‌ی نوع فعالیت شما باشد را انتخاب نمایید.

علاوه بر محتوا، توجه به رنگ ، متن و استفاده از المان‌های مرتبط با نوع کسب‌و‌کار شما در کارت ویزیت که سبب شناسایی سریع خدمات و نوع فعالیت شما شود از اهمیت زیادی برخوردار است.

همانطورکه بیان شد کارت ویزیت وسیله‌ای برای شناسایی و معرفی حرفه‌ی شماست پس باید اطلاعاتی مانند نام برند تجاری، شماره تماس و آدرس آرایشگاه، شبکه‌های اجتماعی ، لوگو و در صورتی که سایت دارید آدرس سایت را درج نمایید.

مورد دیگری که بر روی مخاطبان تاثیرگذار است نوع چاپ و کیفیت کارت ویزیت چاپی است. درصورتی‌که محدودیت زمانی دارید و در اسرع وقت و تعداد کمتر از ۱۰۰۰ عدد کارت ویزیت نیاز دارید از نوع چاپ دیجیتال جهت چاپ کارت ویزیت‌تان می‌توانید استفاده نمایید.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

همانطور‌که پیش از این نیز بیان شد، کارت ویزیت یکی از روش‌های برندینگ و مارکتینگ است که باعث ماندگاری برندتان در ذهن مخاطب می‌شود .

۱. از هر شعاری استفاده نکنید.

کارت ویزیت معرف شما و برندتان است و اولین برخورد شما با مشتریان‌تان به حساب می‌آید و از آنجایی که بسیار با اهمیت است، نباید از هر شعاری که دم‌دستان بود استفاده نمایید.

۲. از نقل قول افراد معروف استفاده نمایید.

بر روی کارت ویزیت خود از جملات افراد معروف و شناخته شده مانند کوکو شنل و گریمورهای معروف استفاده نمایید تا بدین ترتیب متفاوت از دیگران دیده شوید.

۳. از آنجایی که کارت ویزیت وسیله‌ای برای برقراری تعامل با مشتریان‌تان است، حتما شماره تماس و راه‌های برقراری ارتباط را بر روی کارت ویزیت درج کنید.

۴. یک متن کوتاه، مختصر و خلاقانه برای کارت ویزیت انتخاب نمایید.

۵. خاص باشید به‌طور مثال لزومی ندارد حتما شما نیز از همان طرح‌هایی که آرایشگاه رقیب‌تان بر روی کارت ویزیت خود برای جلب مشتری استفاده کرده است استفاده نمایید.

۶. از زیاده‌گویی بپرهیزید

لازم نیست تمام خدمات سالن را در کارت ویزیت بیان نمایید بلکه تنها اطلاعات لازم مانند نام، راه ارتباطی و خدمات اصلی که ارائه می‌کنید را ذکر کنید (به‌طور مثال شینیون‌کار، ناخن‌کار، کوتاهی و..) اگر سالن ندارید و به‌صورت فریلسنری کار می‌کنید علاوه‌بر شماره تماس آدرس ایمیل‌تان را نیز ذکر نمایید. همچنین می‌توانید از تصویر خود بر روی کارت ویزیت‌تان استفاده نمایید.

۷. سعی کنید در کارت ویزیت خود از ۳ رنگ استفاده نمایید تا در ذهن مشتری‌تان ماندگارتر باشید.

۸. از آنجایی‌که کارت ویزیت در نبود شما وظیفه‌ی برندینگ را برعهده دارد سعی کنید طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه شما به‌نوعی باشد که بتواند انتظارات و توقعات مشتری را برآورده کند.

۹. در صورتی‌که سالن شما لوگو دارد، حتما آن را بر روی کارت درج نمایید.

۱۰. از المان‌های مربوط به کسب‌و‌کارتان استفاده نمایید به‌طور‌مثال نشان دادن مدل موها روی کارت ویزیت راهی مناسب برای هیجان دادن به مشتری برای امتحان کردن خدمات شما است.

کلام  پایانی

شرکت چاپ بازار علاوه بر دارا بودن طراحان حرفه‌ای با استفاده از به‌روز‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های چاپی افست و دیجیتال با بهترین کیفیت اقدام به چاپ کارت ویزیت آرایشگاه شما می‌نماید.

همچنین شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و بهره‌مندی از راهنمایی کارشناسان چاپ بازار با شماره ۰۵۱-۳۵۲۵۳۹۰۲ تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : چاپ بازار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز