با خدمات بیمه‌ای سامانه بیمیلاین آشنایی دارید؟

ژیوار

سامانه آنلاین «بیمیلاین» از سال 1396 در زمینه ارائه خدمات مشاوره، مقایسه بیمه نامه‌های شرکت‌های بیمه‌ای مختلف، ارائه قیمت مناسب، پوشش بیمه‌ای و مدیریت بیمه نامه‌ها فعالیت خود را آغاز کرد. البته بیمیلاین از سال 1384 به صورت آفلاین کار خود را آغاز کرده بود.

در ادامه کاماپرس 10 نکته از این مجموعه را برای آگاهی خوانندگان مطرح خواهد کرد؛

1. امیرحسین نام‌آور به عنوان بنیانگذار بیمیلاین معرفی شده است. این مجموعه به صورت کلی در حوزه فناوری‌های بیمه فعالیت دارد.

2. این مجموعه در قالب بیمه‌های شخص ثالث، درمان انفرادی، آتش سوزی، بدنه، مسئولیت پزشکی، زلزله، مسافرتی و ارزیابی خسارت به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

3. سیستم یکپارچه حمل و نقل بیمیلاین، بیمه‌های خریداری شده کاربران را بدون هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها ارسال می‌کند. در حال حاضر در این سیستم بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی، زلزله و درمان انفرادی به صورت آنلاین قالب خریداری است.

دریان سفر امید

4. کاربران در صورت تمایل امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان بیمه به منظور دریافت بیمه مورد نظر خود را دارند. همچنین کارشناسان بیمیلاین در تمامی اوقات به کاربران پشتیبانی و راهنمایی‌های مجاز را ارائه می‌دهند.

5. شرکت‌های بیمه دی، آرمان، پارسیان، ما، البرز، کوثر، دانا، پاسارگاد، ایران و … از همکاران این سامانه محسوب می‌شوند.

6. این شرکت در جهت اعاده دادرسی نسبت به شرکت‌های بیمه به افراد کمک می‌کند. همچنین امکان تضییع حق افراد در رابطه با خسارت‌های بیمه نیز وجود دارد. بیمیلاین به کمک ارزیابان خسارت بیمه با کاربران در این راستا همکاری می‌کند.

7. درآمد بیمیلاین از راه دریافت حق بیمه از کاربرانش در ازای فروش بیمه‌ها است. این سامانه از مشتریان خود کارمزد دریافت نمی‌کند.

8. این مجموعه علاوه بر ارائه بیمه‌های متفاوت به عموم مردم و سازمان‌ها، به دلیل تجربه بیمه‌ای بالا، قادر به ارائه راهکارهای بیمه‌ای در امور انعقاد قراراداد سازمان‌ها و مشاوره به آن‌ها نیز است.

9. بیمیلاین در نمایشگاه فین استارز سال 1396 شرکت داشت. این مجموعه اولین حضور خود را در نمایشگاه فین استارز تجربه کرد. فین استارز، رویداد بزرگ استارتاپ مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا است. در این رویداد صاحبان استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها و … ایده‌های خود را در فضای تعاملی معرفی می‌کنند.

10. این سامانه همچنین در الکام استارز سال 1397 نیز حضور داشت. بیمیلاین در این رویداد از یک ویژگی جدید مجموعه خود به نام بیمه درمان اطلاعاتی رونمایی کرد. الکام استارز فضایی برای گردهمایی تمام فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور است. این رویداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

مرتبط با : بیمیلاین
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز