با تورساز تور ارمنستان بساز! / بهترین فرصت برای خرید تور ارمنستان نوروز 1402

میراث غنی فرهنگی و مناظر شگفت‌انگیز ارمنستان باعث شده تا در سال‌های اخیر توجه بسیاری از گردشگران به سمت این کشور جلب شود. نزدیکی و مشابهت فرهنگی ارمنستان با ایران نیز منجر به استقبال بسیاری از توریست‌های ایرانی برای سفر به این کشور شده. به همین دلیل، بسیاری از ایرانیان ترجیح می‌دهند تعطیلات نوروزی خود را در این سرزمین باستانی و زیبا سپری کنند. آژانس‌های مسافرتی زیادی هم اقدام به برگزاری تور نوروزی ارمنستان 1402 کرده‌اند. اما « با تورساز تورتو بساز » تنها سامانه مدرن و کاربردی در ایران است که به تمامی مسافران امکان ساخت تور مورد علاقه خودشان را می‌دهد!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاقمندان به سفر به هر نقطه از جهان می‌توانند با استفاده از سامانه جذاب تورساز، تمام امکانات و ویژگی‌های تور مسافرتی را خودشان انتخاب کرده و در نهایت، بهترین سفر خود را با تورساز تورتو بساز تجربه کنند. در ادامه، 5 دلیل برای ساخت تور ارمنستان و سفر به این کشور معرفی خواهد شد.

سفر به اولین کشور مسیحی جهان!

احتمالاً برای بسیاری از افراد این موضوع تعجب برانگیز باشد که ارمنستان اولین کشور مسیحی جهان شناخته می‌شود. پذیرش دین مسیحیت به عنوان دین رسمی کشور در سال 301 پس از میلاد توسط تردات سوم رخ داد. به همین دلیل، ارمنستان مملو از بناهای مذهبی و کلیساهای تاریخی است که معماری بسیار جالبی دارند. اولین کلیسای جامع مسیحی نیز در این کشور ساخته شده و در شهر اچمیادزین قرار دارد. بازدید از صومعه اسرارآمیز گغارد که بیش از 800 سال قدمت دارد از دیگر جاذبه‌های تاریخی-مذهبی ارمنستان محسوب می‌شود. 

آریاک سفر

مزه غذاهای باستانی در تور ارمنستان نوروز ۱۴۰۲

غذاهای ارمنی یکی از قدیمی‌ترین غذاهای اروپا و قدیمی‌ترین در قفقاز جنوبی محسوب می‌شود. غذاهای اینجا به لطف استفاده از ادویه‌ها، گیاهان و گل‌های وحشی بسیار متنوع و خوشمزه هستند. در ارمنستان و به خصوص در ایروان، رستوران‌های سنتی بسیاری وجود دارد که طیف بسیار متنوعی از غذاهای محلی را ارائه می‌دهند. توصیه می‌شود که در سفر به ارمنستان با تورساز به هیچ وجه تجربه چشیدن تولما و کوفته ارمنی را از دست ندهید!

از منظره زیبای کوه آرارات لذت ببرید

منظره کوه آرارات در هر فصلی زیبای منحصر به فرد خود را دارد. این کوه نماد سرزمین مادری برای تمامی ارامنه محسوب شده و در کتاب مقدس نیز درباره آن صحبت شده است. طبق داستان کتاب مقدس، کشتی نوح دقیقاً بر روی کوه آرارات توقف کرده و این پیامبر به همراه خانواده‌اش در دره آرارات ساکن شد. صعود به بالای آبشار و یا رفتن به سمت صومعه خور ویراپ، بهترین چشم‌انداز منظره کوه آرارات را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. 

سوار بر طولانی‎ترین تله‌کابین جهان!

همزمان با بازدید از مناظر زیبای کوه آرارات می‌توان از طولانی‌ترین تله‌کابین جهان نیز لذت برد. با سوار شدن در این تله‌کابین مسافران به یکی از باشکوه‌ترین آثار معماری قرون وسطی ارمنی، یعنی صومعه تاتف می‌رسند. 

تله‌کابین ارمنستان حدود 5.8 کیلومتر طول و 320 متر ارتفاع دارد. به همین دلیل، تصویر بی‌نظیری از طبیعت زیبای دامنه آرارات و تنگه زیبای رودخانه وروتان به گردشگران ارائه می‌کند.

شیرجه در آسمان وارونه!

دریاچه سوان یکی از مکان‌های پرطرفدار گردشگران در تور ارمنستان به شمار می‌رود. دریاچه سوان به قدری در بالای کوه قرار دارد که وقتی توریست‌ها در ساحل آن می‌نشینند، به نظر می‌رسد که سطح آب نزدیک به آسمان است. 

این دریاچه شگفت‌انگیز بزرگترین و احتمالاً زیباترین دریاچه قفقاز است. آب شیرین تمیز آن فقط در اواسط تابستان گرم شده و بهترین مکان برای خنک شدن است! این دریاچه که مردم محلی آن را «دریای ارمنستان» می‌نامند، توسط کوه ها احاطه شده است. 

نوروز ۱۴۰۲ با تورساز تورتو بساز

علاقمندان به سفر به کشور ارمنستان در تعطیلات نوروزی بهتر است همین حالا برای ساخت تور مورد علاقه خود به وبسایت تورساز مراجعه فرمایند. این مجموعه، بیش از 25 سال تجربه تخصصی در حوزه گردشگری را داشته و همواره بهترین خدمات را مشتریان ارائه کرده است. 

سامانه تورساز، تحت لیسانس آژانس هواپیمایی اهورا، دارای مجوزهای قانونی از سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بوده و امکان رزرو بلیط هواپیما، دریافت واچر هتل، رزرو تور و… را بدون مراجعه حضوری برای تمامی گردشگران فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تورساز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز