با این ۹ نکته در شبکه اجتماعی دکمه خرید و فروش کنید

«دکمه» یک شبکه اجتماعی خرید است که کالاهای مختلف در آن به اشتراک گذاشته می‌شوند؛ در واقع این فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد هستند که محصولات خود را در این فضا منتشر می‌کنند. مشتریان یا کاربران عمومی مانند سایر شبکه‌های اجتماعی برای کالای منتشر شده لایک و کامنت گذاشته، یا آن را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. همچنین امکان تولید محتوا درباره یک کالا در این شبکه‌ها فراهم است.

کاماپرس در ادامه 9 نکته از مجموعه دکمه را برای علاقمندان و فعالان این حوزه ارائه می‌دهد؛

1. مجموعه دکمه با ۱۲ نفر نیروی انسانی فعالیت دارد و توسط روح اله پرنیان مهر و لاله آیروش راه‌اندازی شده است.

2. مد و فشن، سلامت و زیبایی، کالای دیجیتال، صوتی و تصویری، لوازم خانگی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی، ابزار آلات، لوازم خودرو و مادر و نوزاد، دسته‌بندی کالایی ارائه شده در وب سایت این مجمعه را تشکیل می‌دهد.

3. دکمه کالای حاوی تخفیف را با عنوان «تخفیف دار» به مشتریان خود ارائه می‌دهد. «کالا نوشت‌ها» نیز از دیگر خدمات این مجموعه به متقاضیان است.

آریاک سفر

4. آنیک، چیدینو، اپل 360، عطر و میکاپ، زیزیپ دات کام، زیباما، شیک و تک، اچ.تی.سی ایران، سه راه نت، سیسمونی نی نی مد و … از فروشگاه‌های همکار دکمه اعلام شدند.

5. در صورت بروز مشکل در خرید کالا و پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

6. هزینه ارسال سفارشات با توجه به نوع، وزن کالا و همچنین مقصد متغیر است. برای کالاهایی با وزن کمتر از 5 کیلوگرم با قیمت نهایی خرید کمتر از 150 هزار تومان، هزینه ارسال در تهران 7 هزار تومان و در شهرستان 9 هزار تومان اعلام شد. برای کالاهایی با وزن ذکرشده و قیمت نهایی خرید بیشتر از 150 هزار تومان، هزینه ارسال در نقاط مختلف کشور رایگان است.

7. شیوه ارسال کالا برای محصولات خانگی سنگین، حجیم و بسیار بزرگ به صورت پس کرایه- پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل محصول است.

8. دکمه اطلاع از وجود مشکل یا ایراد فنی در مرسوله ارسالی را تا 7 روز پس از ارسال آن قبول می‌کند. وجود مغایرت در کالاهای دریافتی نیز حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، باید از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری به این مجموعه اطلاع داده شود.

9. سال 1397، مجموعه دکمه، کاندید سرویس‌های بلاگ، شبکه اجتماعی و انجمن‌های آنلاین در جشنواره وب و موبایل ایران شد.

مرتبط با : دکمه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز