باگ های آیفون ۱۳ تا کی برطرف می‌شود؟

کمپانی اپل در اواخر ماه قبل از سری جدید گوشی‌های خود یعنی آیفون ۱۳ رونمایی کرد. اما تنها با گذشت چند روز کاربران اپل از باگ های آیفون ۱۳ شکایت دارند. به گزارش کاماپرس، آیفون ۱۳ با طراحی مشابه سری قبلی و قیمت پایه ۸۰۰ دلار به بازار عرضه شده است. بدون شک در چنین بازه قیمتی کاربران انتظار باگ و مشکلاتی از این دست را ندارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

اما برخی کاربران خبر از باگ های آیفون ۱۳ داده‌اند. به گفته خریداران آن‌ها در اتصال آیفون ۱۳ به اپل واچ خود دچار مشکل شده‌اند. موضوعی که کار آیفون ۱۳ در جلب رضایت کامل مخاطبان را دشوار کرده است.

iOS 15  مشکل‌ساز شد

کاربران آیفون ۱۳ هنگام استفاده از ویژگی بازکردن قفل گوشی آیفون توسط اپل واچ با اِرور عدم برقراری ارتباط مواجه می‌شوند که هیچ راه‌حلی برای آن ارائه نشده است. به گفته خریداران راه‌حل‌های معمول مانند خاموش و روشن کردن دستگاه‌ها یا قطع و وصل ارتباط، کمکی به حل این مشکل نمی‌کند.

آیفون ۱۳ با سیستم عامل iOS 15 وارد بازار شد. سیستم عاملی که از ابتدای راه باگ های زیادی در آن کشف شد. بنابراین ممکن است مشکل عدم اتصال نیز با آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل برطرف شود. هرچند که برخی کاربران حتی با استفاده از آخرین به‌روزرسانی‌ها نیز همچنان در اتصال گوشی آیفون و اپل واچ با مشکل مواجهند.

آریاک سفر

باگ های آیفون ۱۳ یک فهرست در حال افزایش است که اکثر نواقص آن بدلیل سیستم عامل iOS 15 ایجاد شده است. مشکل دیگری که مشتریان به آن اشاره کرده‌اند مربوط به اپل موزیک است. کاربران احتمالا امکان دسترسی به کاتالوگ، تنظیمات و کتابخانه تنظیم شده را پس از بازیابی اطلاعات از پشتیبان ندارند.

با ذخیره اطلاعات پشتیبان در گوشی مواردی شامل تنظیمات دستگاه، برنامه‌های نصب شده در دستگاه و اطلاعات آن‌ها، عکس‌ها، ویدئوها و غیره ذخیره می‌شوند. وقتی از آیفون خود بکاپ یا نسخه پشتیبان می‌گیرید، تمام این اطلاعات را در یک فایل ذخیره می‌کنید که بعدا می‌توانید آن را بازیابی و مجددا در آیفون خود بارگذاری کنید.

تعداد محدود دیگری از محصولات نیز باگ هایی در ویجت‌ها داشتند که سبب بازگشت تنظیمات آن‌ها به نسخه پیش‌فرض پس از بازیابی پشتیبان می‌شود.

نمایشگر پروموشنی که پروموشن نیست!

یکی از ویژگی‌های پر سر و صدای آیفون ۱۳ نمایشگر پروموشن آن بود. نمایشگر پروموشن با رفرش ریت (نرخ نوسازی نمایشگر) بالای ۱۲۰ هرتزی در گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و پرومکس استفاده شده است.

ویژگی کلیدی که کاربران از عدم کارایی آن با رقم ادعاشده خبر داده‌اند. کاربران می‌گویند که تمامی اپ‌ها و انیمیشن‌ها در آیفون ۱۳ با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی اجرا نمی‌شوند. با آنکه انتظار می‌رفت این نمایشگر پیشرفته تمامی محتوای گوشی را با سرعت ۱۲۰ هرتز اجرا کند اما بنا بر ادعای خبرگزاری 9to5mac تعداد زیادی از انیمیشن‌ها همچنان ۶٠ هرتزی هستند.

اگرچه اپ‌های اختصاصی اپل و موارد بهینه سازی شده، امکان اجرا با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را دارند اما این موضوع درباره تمامی برنامه‌ها صدق نمی‌کند. بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید که اپل برای رفع این ایرادات چه راه‌حلی به کاربرانش پیشنهاد می‌دهد.

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز