باکیفیت ترین و ارزان ‌ترین درب آکاردئونی را از کجا بخریم؟

خرید و نصب انواع درب‌ آکاردئونی یکی از راهکارهای ضروری برای حفظ امنیت و آرامش در منازل و ساختمان‌های تجاری است. این درب‌ها از فلز و آهن ساخته شده و به علت برخورداری از جنس مستحکم گزینه بسیار مناسبی برای حفظ امنیت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از مزیت‌های درب آکاردئونی علاوه بر استحکام متریال مورد استفاده در آن، شکل و ساختار منحصربه‌فرد آن است که به راحتی قابل جمع شدن و باز و بسته شدن است. ضمن این‌که  قیمت درب آکاردئونی نسبتا مناسب و به‌صرفه بوده و یکی از راه‌حل‌های ارزان در افزایش سطح ایمنی ساختمان محسوب می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی درب آکاردئونی پرداخته و یک مرکز معتبر برای خرید ارزان‌ترین و در عین‌حال باکیفیت‌ترین درب‌های آکاردئونی را معرفی می‌کند.

آشنایی با انواع درب آکاردئونی

درب آکاردئونی یا درب کشویی از انواع درب‌هایی است که به‌عنوان درب محافظ در بخش ورودی آپارتمان و منازل مسکونی نصب می‌شود. این درب‌ها مشابه ساز آکاردئون دارای حالت کشو مانند بوده به‌راحتی با دست جمع شده و با کشش دست باز می‌شود. به درب‌های آکاردئونی معمولا درب کشویی، درب کرکره‌ای، درب حفاظ متحرک و غیره نیز گفته می‌شود. انواع درب‌های آکاردئونی با هدف بهینه‌سازی فضا و حفظ امنیت ساختمان‌ها طراحی و تولید می‌شود. دو نوع درب آکاردئونی با توجه به متریال مورداستفاده در ادامه معرفی شده است؛

آریاک سفر

درب آکاردئونی آهنی

اگر به‌دنبال دربی برای محافظت و ایمن سازی منزل یا ساختمان هستید، حتما باید به سراغ درب آکاردئونی آهنی بروید. این درب‌ها با استفاده از حفاظ‌های گارد آهنی ساخته شده و با قابلیت ضد دیلم بودن، محافظ بسیار مستحکمی برای خانه‌ها است. قیمت درب آکاردئونی آهنی به نسبت سایر جنس‌های آن کمی بیشتر است؛ با این‌حال این درب‌ها کاملا ضد سرقت هستند.

درب آکاردئونی چوبی

درب‌های آکاردئونی چوبی برخلاف انواع آهنی آن، ضد سرقت نبوده و تنها برای بهینه‌سازی و جداسازی فضاهای مختلف در منزل یا محیط‌های کار استفاده می‌شود. این درب‌ها قیمت نسبتا مناسبی داشته و یک گزینه اقتصادی محسوب می‌شود. البته متریال ام دی اف در درب‌های آکاردئونی چوبی، به علت وزن بالا، عمر تقریبا کوتاهی داشته و برای استفاده طولانی‌مدت مناسب نیست.

درب آکاردئونی پی وی سی

درب آکاردئونی پی وی سی نسبت به آهن از وزن پایین‌تری برخوردار است. با وجود این، همچنان نوع آهنی این درب‌ها بهترین گزینه برای حفاظت محسوب می‌شوند. از انواع درب آکاردئونی پی وی سی، به علت ظاهر زیبای آن‌ها می‌توان در فضاهایی چون درب حیاط استفاده کرد. این درب‌ها قابل شستشو بوده و عمر بالاتری نسبت به درب آکاردئونی چوبی دارد.

درب‌های اکاردئونی دارای انواع دیگری از جمله درب آکاردئونی دو جداره، درب آکاردئونی دوبل، درب آکاردئونی ایتالیایی و غیره نیز هستند.

درب آکاردئونی مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از عوامل موثر بر روی قیمت درب آکاردئونی ، کیفیت آن است. با توجه به این‌که از درب آکاردئونی غالبا برای حفاظت و ایمن‌سازی استفاده می‌شود، توجه به مرغوبیت و ویژگی‌های کیفی آن بسیار اهمیت دارد. در هنگام خرید حتما تمام قسمت‌های درب از جمله تسمه‌ها، قاب فلزی، مقطع ریلی، پرچ‌ها و جوش‌کاری‌ها، دستگیره، رنگ و ابعاد را از نظر کیفیت بررسی کنید.

درب آکاردئونی سه‌گل یا سه‌لوزی یکی از انواع دیگر درب آکاردئونی است که به‌علت فاصله موجود در میان لوزی‌های به‌کار رفته در آن توانایی حفظ امنیت ساختمان تا 90 درصد را دارد. همچنین درب‌های آکاردئونی که حلقه‌های قفل‌خور بیشتری داشته باشد، از امنیت بالاتری برخوردار هستند.

ویژگی‌های درب آکاردئونی مرغوب شامل برخورداری از قفل مستحکم و ایمن، روان بودن قسمت ریلی درب، پرچ‌های مستحکم، پروفیل‌های مرغوب که از جنس آهن ضایعاتی نباشد، نداشتن سر و صدا در هنگام باز شدن و همچنین سایز مناسب است.

نصب درب آکاردئونی چه مزایای دارد؟

از مزایای نصب این درها علاوه بر استحکام بالا در حفظ امنیت، شکل ریلی یا کشویی آن است که علاوه بر تسهیل باز و بسته شدن، موجب اشغال فضای بسیار کم می‌شود. ضمن این‌که با نصب این درب‌ها دیگر نیاز به صرف هزینه‌های دیگر مانند نصب دزدگیر برای مراقبت از ساختمان ندارید. این درب‌ها از طول عمر بالایی برخوردار بوده و به نسبت درب‌های ضدسرقت کامپیوتری، کمتر خراب می‌شوند. در نهایت این‌که، این درب‌ها در طرح‌ها و اشکال متنوعی تولید شده و شما می‌توانید از آن‌ها در راستای زیباسازی فضای بیرونی منزل خود نیز استفاده کنید.

قیمت درب آکاردئونی چقدر است؟

قیمت درب آکاردئونی کاملا به کیفیت آن بستگی دارد. با وجود این، عوامل دیگری چون اندازه و ابعاد درب موردنظر، نوع و جنس متریال به‌کار رفته در آن، چارچوب درب موردنظر شما و غیره نیز بر روی قیمت نهایی آن اثرگذار است.

درب آکاردئونی ارزان و باکیفیت را از کجا بخریم؟

به توجه به اهمیت کیفیت درب‌های آکاردئونی در محافظت از ساختمان، خرید از مراکز معتبر که به تولید انواع درب آکاردئونی با بهترین کیفیت می‌پردازند، بسیار اهمیت دارد. درب‌های آکاردئونی مجموعه ایمن کاران، با استفاده از رنگ‌های پودری و الکترو استاتیک و همچنین متریال مرغوب و میلگردهای تقویت کننده تولید و عرضه می‌شوند. درب‌های کشویی ایمن کاران، از تیغه‌های قوی افقی و عمودی در لایه‌های خود برخوردار هستند که موجب دوچندان شدن ویژگی ضدسرقت بودن در آن‌ها می‌شود.

گروه صنعتی ایمن در (ایمن کاران وحدت ) ، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در حوزه امنیت منازل و ساختمان‌ها، با 15 سال سابقه، به تولید انواع درب‌های آکاردئونی پرداخته و امنیت را به خانه شما هدیه می‌دهد. این مجموعه با برخورداری از متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای و مجرب، نزدیک به بیش از پانصد مدل محصول متفاوت و متنوع را با بالاترین استانداردهای کیفیتی تولید کرده و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمن در
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز