باکیفیت ترین تور آفریقای جنوبی 1402

تور آفریقای جنوبی-کاماپرس
ژیوار

طبیعت زیبا و بکر، حیات وحش غنی، آثار تاریخی، شاهکارهای معماری و موزه‌های جذاب باعث شده تا هرساله گردشگران زیادی به آفریقای جنوبی سفر کنند. در سال 2022 حدود 5 میلیون و 700 هزار توریست از این کشور دیدن کردند. رزرو تور آفریقای جنوبی می‌تواند راهی مناسب برای سفر به کشور ملت رنگین کمان باشد.

در این گزارش کاماپرس خدمات باکیفیت‌ترین تور کشور آفریقای جنوبی برای سال 1402 را معرفی کرده می‌کند.

خدمات باکیفیت‌ترین تور آفریقای جنوبی 1402

تورها خدمات متنوعی را به گردشگران ارائه می‌کنند، اما عموما شامل موارد مشابهی می‌شود. طبیعتا اولین موردی که به ذهن گردشگران خطور می‌کند، رفت‌وآمد و اقامت است.

در تور آفریقای جنوبی آژانس گردشگری هرمس 724 بلیط هواپیمای رفت‌وبرگشت برای مسافران در نظر گرفته می‌شود. هتل‌های مختلفی برای اقامت در آفریقا پیشنهاد می‌شوند که بسته به نوع و هزینه تور متفاوت هستند. به علاوه خدمات صبحانه، ناهار و شام مسافران نیز در هتل و یا رستوران‌های خاص سرو می‌شود.

در تمام مدت سفر به آفریقای جنوبی یک راهنما همراه مسافران است تا مسیر را برای آنها ساده کند و گردشگران بتوانند از بهترین جاذبه‌های این کشور دیدن کنند. ترانسفر مسافران در مسافت‌های شهری، بین شهری و برای دیدن جاذبه‌های مختلف بر عهده تور بوده و بنا بر شرایط با اتوبوس، تاکسی و یا خودروی شخصی انجام می‌شود. ارائه بیمه مسافرتی و پشتیبانی 24 ساعته دیگر خدمات تور آفریقای جنوبی هستند.

دریان سفر امید

هزینه تور آفریقای جنوبی چقدر است؟

با توجه به امکانات، خدمات، محل اقامت و نحوه ترانسفر هزینه‌های تور متفاوت است. به علاوه مدت زمان تور نیز عاملی مهم در تعیین قیمت آن است. حتی زمان سفر به آفریقای جنوبی نیز می‌تواند در تعیین هزینه‌ها تأثیرگذار باشد. به عنوان مثال در فصل‌های شلوغ که تعداد گردشگران و تقاضا بالاتر می‌رود هزینه‌ها نیز افزایش محسوسی را تجربه می‌کنند.

آژانس‌های مختلف قیمت‌های مختلفی را برای تور آفریقای جنوبی تعیین می‌کنند. با این حال عموما هزینه یک تور 10 روزه به آفریقای جنوبی از حدود 140 میلیون تومان شروع می‌شود. این عدد ممکن است تا بیش از 200 میلیون تومان برای هر نفر نیز افزایش یابد.

بهترین زمان سفر به آفریقای جنوبی

با توجه به وسعت آفریقای جنوبی و تنوع آب‌وهوایی آفریقای جنوبی، زمان سفر به این کشور را باید بر اساس مقصد انتخاب کرد. با این حال معمولا پاییز و بهار بهترین فصول سفر به کشور ملت رنگین‌کمان است، چراکه هوا آفتابی و معتدل بوده و میزان رطوبت آن پایین‌تر است. البته برخی شهرهای ساحلی همانند کیپ تاون و دربند برای سفر در تابستان نیز مناسب هستند.

به علاوه در این فصول نسبت به تابستان تعداد گردشگران کمتری وارد این کشور شده و در نتیجه با کمتر شدن تقاضا میزان هزینه‌ برای سفر به آفریقای جنوبی کاهش می‌یابد. بنابراین هم‌اکنون می‌توانید برای رزور تور آفریقای جنوبی در ماه‌های مهر و آبان اقدام کنید.

رزور باکیفیت‌ترین تور آفریقای جنوبی در هرمس 724

شرکت خدمات مسافرتی هرمس 724 تور کشور آفریقای جنوبی را با بهترین قیمت و خدمات ارائه می‌کند. این مجموعه مجری مستقیم تورها بوده و برای بیش از 150 مقصد در 40 کشور دنیا تور برگزار می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این مجموعه، امکان شخصی سازی و سفارشی‌سازی تورهای درخواستی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت هرمس 724 به آدرس www.hermes724.com اطلاعات تکمیلی در خصوص خدمات این مجموعه کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز