بانک های نظامی کی ادغام می شوند؟

موسسه اعتباری کوثر آخرین بانک نظامی است که در بانک سپه ادغام شد و حالا بانک‌های انصار و قوامین باقی مانده تا پروژه ادغام بانک های نظامی کامل شود.

به گزارش کاماپرس، دو بانک باقی مانده به گفته مسولان نهایتا تا آخر سال در بانک سپه ادغام می شوند، اما نکته قابل توجه این است که نیروهای بانک های ادغام شده چه شرایط کاری و وضعیت استخدامی در انتظارشان است؟

اخیرا رئیس کل بانک مرکزی درباره ادغام بانک‌های نظامی گفته: روند ادغام بانک‌ها و موسسه‌های مالی نظامی بر اساس برنامه‌ریزی در حال انجام است و تا پایان آذرماه ادغام‌شان قطعی می‌شود.

با این حساب در صورت پایان یافتن فرایند ادغام تا پایان آذر تعداد شعب بانک سپه به حدود چهار هزار شعبه و تعداد کارمندان آن به حدود 47 هزار کارمند می‌رسد و این بانک به بزرگ‌ترین بانک کشور تبدیل می‌شود. البته قرار است تا ۱۴۰۰ هم از تعداد شعب و هم پرسنل آن کاسته شود.

این درحالی است که در فرایند ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه بارها تاکید شد که هیچ گونه تعدیل نیرویی انجام نمی‌شود.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در مرداد ماه امسال گفته بود: « یکی از موارد مهمی‌ که از همان ابتدای ادغام مورد توجه و تاکید بوده بهره‌مندی از نیروی انسانی بانک‌های ادغامی ‌و تامین امنیت شغلی و جلوگیری از تضییع حقوق آنان است».

تعدیل اجباری نیرو

جالب اینجاست که در تیرماه همان سال سایت خبری فارس من اعلام کرد برخی از کارکنان این بانک‌ها، از جمله 400 نفر از نگهبان بانک مهر اقتصاد سابق در هنگام تمدید قرارداد خود با پیشنهاداتی نظیر تسویه و عقد قرارداد روزمزدی با نصف درآمد قبلی مواجه شدند. در نتیجه برخی از آنها از ادامه همکاری منصرف شدند.

همچنین خبرگزاری فارس اخیرا خبر داده که تعدادی از نیروهای شرکت‌ psp مربوط به بانک ادغام شده قوامین از سوی مدیریت جدید این شرکت تعدیل شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک سپه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز