بانک مسکن و خدماتش را در 14 نکته بشناسید

لست سکند

«بانک مسکن» در سال 1358 براساس طرح ادغام بانک‌ها از ترکیب مجموعه‌های رهنی ایران، ساختمان، شرکت سرمایه گذاری‌های ساختمانی بانک‌های ایران و 13 شرکت پس انداز و وام مسکن ایجاد شد. در حال حاضر بانک مسکن با شبکه گسترده خود در سطح کشور به عنوان بنگاه‌های اقتصادی معتبر علاوه بر تولید واحدهای مسکونی، در جهت اعطای تسهیلات و خدمات بخش مسکن و دیگر خدمات مجاز بانکی فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه با ارائه نکاتی از این بانک، شناخت بیشتر آن را برای خوانندگان ایجاد می‌کند؛

1. بانک مسکن در حال حاضر با مدیریت محمد شایان به کار خود ادامه می‌دهد. این بانک تا بهمن ماه سال گذشته، 11 میلیون و 185 هزار و 617 عدد کارت برای مشتریان خود صادر کرد.

2. تعداد خودپردازهای این مجموعه تا بهمن ماه سال قبل، هزار و 823 دستگاه و تعداد پایانه شعب آن 6 هزار و 3 پایانه بود.

3. این بانک در حوزه‌های انواع سپرده، تسهیلات، خدمات ارزی، خدمات ریالی و فرآیند عملیات بانکی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

4. خدمات مبتنی بر اینترنت، تلفن و تلفن همراه، کارت‌های بانکی، الکترونیکی و سامانه محاسبات و اطلاع رسانی در حوزه خدمات الکترونیکی بانک مسکن هستند.

5. مجموعه‌های گروه مالی بانک مسکن، فناوری اطلاعات ناواکو، خدمات ارزی و صرافی بانک مسکن و تامین نیروی انسانی و خدمات بانک مسکن از مجموعه‌های وابسته به این بانک هستند.

6. این مجموعه تاکنون افتخاراتی مانند تندیس نوزدهمین اجلاس فعالان صنعت ساختمان، سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، تندیس هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، رتبه هفتم در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و … را به دست آورده است.

7. این مجموعه نشریه الکترونیکی تحت عنوان هفته نامه بانک و مسکن را منتشر می‌کند. آخرین شماره این هفته نامه، ویژه نامه‌ای مربوط به نوروز 1400 است.

8. این بانک در سال گذشته نشان برتر جشنواره شهید رجایی را به دست آورد. این نشان معتبر دولتی براساس سنجش سالانه دستگاه‌های مختلف به منتخبان ارائه می‌شود.

9. بانک مسکن در پازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی سال 1399، جایزه برتر را کسب کرد.

10. سال گذشته، معاون اول ریاست جمهوری در جریان برگزاری مراسم تقدیر از بانک‌های عامل شرکت کننده در طرح‌های پرداخت تسهیلات برای بازسازی مسکن روستایی و مناطق آسیب دیده، از بانک مسکن تقدیر ویژه کرد.

11. این مجموعه در 9 ماهه اول سال 1399، بیش از یک میلیون و 470 هزار فقره انواع تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد. ارزش کل این تسهیلات، نزدیک به 25 هزار و 780 میلیارد تومان بود.

12. این مجموعه در سال قبل در راستای پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن، تفاهم نامه همکاری با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منعقد کرد.

13. سال 1399 این مجموعه، در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدامات مهمی در زمینه توسعه و تجهیز مدارس، طرح مسکن ملی و … انجام داد.

14. متمرکز کردن کل حساب‌های سپرده‌ها، انتقال حساب‌های صندوق به سیستم سپرده، تکمیل راه اندازی سیستم ارزی، محصولات ضمانت نامه و … از اقدامات سال قبل بانک مسکن در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بود.

مرتبط با : بانک مسکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز