بالاخره نرخ سکه اندکی کاهش پیدا کرد/ قیمت طلا 14 مهر

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دو روز قبل 9 هزار و 400 تومان بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 398 هزار و 800 تومانی رسید. اما نرخ سکه در مقایسه با سه شنبه 0.64 درصد کاهش داشت و در محدوده 15 میلیون و 115 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس طلا نسبت به روز گذشته 3.6 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 717 دلاری رسید. اما این رشد نرخ تنها روی قیمت طلای 18 عیار موثر بود و اما نتوانست بر روی نرخ سکه اثر بگذارد. امروز قیمت سکه تحت تاثیر خبر مهم نماینده روسیه درباره موضوع از سرگیری مذاکرات برجام، کاهش پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

فعالان بازار سکه بیان کرده‌اند که در صورت تداوم اخبار مثبت برجام و کاهش نرخ دلار، این روند کاهشی همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و میزان فروشندگان این فلزگرانبها بیشتر خواهد شد.

آریاک سفر

سکه بازان به افزایش نرخ سکه امیدوار هستند؟

هم اکنون نرخ نیم سکه نسبت به دو روز قبل 50 تومان کم شده و در محدوده 8 میلیون و 300 هزار تومانی قرار دارد. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با سه شنبه 0.94 درصد افت پیدا کرده و به مرز 5 میلیون و 300 هزار تومانی رسیده است. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به دو روز پیش تغییری نداشته و در همان محدوده 3 میلیون و 140 هزار تومانی معامله می‌شود.

با این وجود فعالان بازار سکه به روند قیمتی اونس و شرایط آن امیدوار هستند. در صورتی که قیمت اونس باز هم بالا رود، امکان توقف کاهش نرخ دور از انتظار نخواهد بود. اما با این حال به نظر کارشناسان بخش عمده توجه بازار سکه به قیمت دلار معطوف شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز