بازار رمزارزها در نوسانات مداوم

با وجود بسته شدن مزارع استخراج رمزارز و کاهش 70 درصدی استخراج آن در سراسر کشور چین، رمزارزها افتی معادل 8 هزار دلار را تجربه کردند، اما با رسیدن به سطح حمایتی 28 هزار دلاری ادامه کاهش‌ها، هر چند به صورت موقت، متوقف شد.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر نااطمینانی در بازار رمزارزها شدت گرفته و یکی از علت‌های آن وجود نوسانات شدید در این بازار است. روز سه شنبه بیت کوین تا مرز 28 هزار دلاری عقب نشینی کرد. این در حالی بود که قبل از کاهش قیمت، موج جدید خرید این ارز دیجیتال شکل گرفت و باعث صعود قیمتی بیت کوین تا کانال 34 هزار دلاری شد. البته بیت کوین در اوایل سال میلادی هم با ناحیه 28 هزار دلاری برخورد داشت. مجموعا بیت کوین 4 مرتبه در این کانال قیمتی قرار گرفته که حکایت از ناحیه حمایتی بسیار مهمی برای آن است.

با نزدیک شدن به ماه ژوئن، بیت کوین درحال ثبت بدترین عملکرد سه ماهه خود از سال 2018 است. این ارز دیجیتال معروف در سه ماهه دوم امسال تا زمان حاضر 45 درصد افت را به ثبت رساند. در صورت ادامه این وضعیت و ثبت افت بیشتر به دومین سه ماهه ضعیف از سال 2014 تاکنون تبدیل خواهد شد. این رمزارز به منظور قرار گرفتن در مسیر صعودی، سطح مقاومت 34 هزار و 500 دلاری را پیش رو دارد. در صورت عدم موفقیت برای عبور از این قیمت، باید به حمایت 33 هزار دلاری امید داشته باشد.

آریاک سفر

آلت کوین‌ها نیز با بیت کوین همسو شده و بعد از کاهش قیمت شدیدی که داشتند در پایان روز سه شنبه دیگر روند نزولی خود را ادامه ندادند. اتریوم دومین رمزارز بزرگ در همین جهت حرکت کرده و با صعود 7 درصدی از کانال هزار و 700 دلاری به نرخ 2 هزار دلاری بازگشت.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز