اینترنت رایگان رایتل برای کاربران اپلیکیشن آموزشی شاد

اپلیکیشن شاد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه در خانه و به حداقل رساندن رفت‌وآمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شاد کرده تا مربیان پیش دبستانی،آموزگاران و دبیران بتوانند از طریق کلاس‌های مجازی، نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

به گزارش کاماپرس، وزارت آموزش و پرورش در یک اقدام نوین سعی کرده است با ایجاد یک رابط کاربری نرم افزاری به نام بات ارتباط بین سامانه سناد که پایگاه داده اطلاعات مدارس، دانش آموزان، کلاس‌ها و معلمان است با پیام رسان‌های داخلی را فراهم سازد وآموزش‌ها در فضای مجازی را ساماندهی کند. استفاده از این اپلیکیشن نیازمند اینترنت است. در این راستا شرکت رایتل اعلام کرد: استفاده از سامانه آموزشی شاد برای مشترکین رایتل به‌صورت رایگان، فراهم می شود.

روابط عمومی رایتل افزود: والدین، دانش‌آموزان و معلمان از طریق اینترنت رایگان رایتل می‌توانند از اپلیکیشن شاد، بهره‌مند شوند.همچنین دانشجویان می‌توانند از طرح دانشجو که پیش از این توسط رایتل ارایه شده‌بود، بهره‌مند شوند.

هدایای ویژه این طرح شامل 25 گیگابایت اینترنت پرسرعت، مکالمه و پیامک می باشد.

آریاک سفر

درون شبکه و نامحدود 90 روزه و 200 مگابایت اینترنت هدیه به مدت یکسال است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح دانشجو به صفحه طرح دانشجو و جوان مراجعه کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : رایتل
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز