ایران در کدام ورزشگاه های جام جهانی قطر بازی می کند؟

لست سکند

با انجام قرعه کشی بازی‌های جام جهانی، گروه بندی و زمان بازی مقدماتی تیم‌های هر گروه و ورزشگاه هر بازی هم مشخص شد. ورزشگاه و زمان بازی ایران با کشورهای انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا هم تعیین شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ جام جهانی 2022، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مرحله اولیه بازی ایران با همگروهی‌هایش در فواصل زمانی مختلف از آبان ماه آغاز شده و تا آذرماه ادامه دارد. بازی‌های جام جهانی در شهرهای مختلف قطر در ورزشگاه‌های مدرنی که برای این بازی‌ها تدارک دیده شده، برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ورزشگاه‌های میزبان بازی‌های ایران در جام جهانی

نخستین دیدار ایران در سی‌ام آبان ماه سال جاری خواهد بود که کشور ما به مصاف تیم ملی کشور انگلیس خواهد رفت. این بازی ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه بین المللی خلیفه اتفاق خواهد افتاد. این ورزشگاه در دوحه، پایتخت قطر، قرار دارد. ظرفیت این ورزشگاه 40 هزار نفر اعلام شده و قبلا در آن بازی‌های مربوط به جام ملت‌های آسیا، مسابقات قهرمانی دو و میدانی جهانی و … هم اتفاق افتاده است. در این ورزشگاه هشت بازی از بازی‌های این رویداد برگزار خواهد شد.

دومین بازی ایران و برنده پلی آف اروپا چهارم آذرماه، ساعت 13 و 30 دقیقه در ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار خواهد شد. این ورزشگاه هم 40 هزار نفری است و میزبان هفت مسابقه تا مرحله شانزدهم نهایی جام جهانی قطر 2022 خواهد بود. این ورزشگاه در الریان قطر قرار دارد و فاصله آن از مرکز شهر دوحه 22 کیلومتر اعلام شده است.

آخرین بازی ایران در مرحله مقدماتی با آمریکا در ورزشگاه الثمامه ساعت 22 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد. این ورزشگاه در جنوب شهر دوحه قرار دارد و دارای ظرفیت 40 هزار نفری است. این ورزشگاه هشت بازی تا مرحله یک چهارم نهایی را میزبانی خواهد کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز