ایجاد خط تولید جدید کویل در شرکت صنعتی صافیاد

ژیوار

مدیرعامل شرکت صنعتی صافیاد، ایجاد خط تولید کویل و برنامه‌ریزی برای تولید محصولات کم مصرف را از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت معرفی کرد.

به گزارش کاماپرس، مهندس مسعود راسترو در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع در رابطه با سابقه فعالیت شرکت صافیاد، اظهار کرد: این شرکت در سال 1347 تاسیس شد، عنوان “صاف” به دلیل مشارکت با شرکت خارجی “سافایر” و پسوند “یاد” برگرفته از نام 11 استاد دانشگاه همچون مهندس بازرگان، دکتر سحابی، دکتر قریب و 8 استاد دیگر بود.

وی با بیان اینکه شرکت صافیاد از سال 98 به صورت مستمر در نمایشگاه حضور دارد، گفت: در این دوره از نمایشگاه، دستگاه‌های هوا ساز، برج خنک کننده، چیلر و فنکویل شرکت را به نمایش گذاشته‌ایم. در این رابطه طراحی و تولید دستگاه هواساز بهینه شده و در ساخت آن از قالب سبکتر و درعین حال محکمتر استفاده شده است.

او با بیان اینکه برخی از قطعات دستگاه‌های تولیدی شرکت وارداتی است، اضافه کرد: تا 90 درصد قطعات تولید داخل است. در این راستا برای برج های خنک کننده در قدرت کم از موتور ها ی داخلی و در قدرت‌های بالاتر و خاص از موتورهای وارداتی استفاده می‌شود.

دریان سفر امید

وی جذب نیروی کار جدید را از اهداف شرکت در نمایشگاه بیان کرد و ادامه داد: برای معرفی محصولات و پاسخگویی به نیاز و جذب مشتریان جدید در نمایشگاه حاضر شده‌ایم.

مهندس راسترو ایجاد خط تولید کویل را از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت بیان کرد و گفت: توسعه همگام با صنعت و تقویت واحد R&D از برنامه‌های اصلی شرکت است. به عنوان نمونه معضل کم آبی یکی از مهمترین مسایل کشور ماست که در این راستا ضمن مذاکره با دانشگاه‌های برتر داخلی و خارجی در پی تولید محصولات کم مصرف هستیم. به عبارتی قصد داریم طی یکی دو سال آینده با بکارگیری فناوری جدید مصرف آب را به حداقل برسانیم.

وی با تاکید بر جذب نیرو از داخل کشور و عدم وابستگی به نیروهای خارجی، گفت: بهینه‌سازی مصرف آب و سازگاری زیست محیطی را از مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌دانیم. در همین راستا ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی در پی ارتقای کیفیت محصول و رضایت مشتریان هستیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی صافیاد در پایان با اشاره به گارانتی محصولات این شرکت گفت: تمام محصولات ما مشمول گارانتی 12 تا 36 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش می‌شوند.

بر اساس این گزارش، شرکت صنعتی صافیاد به عنوان اولین تولید کننده انواع برج خنک کن و پیشگام در ساخت و نصب تجهیزات سرمایشی-گرمایشی در ایران، در راستای حفظ نام و اعتبار موسسان صدیق آن و اعتلای این سازمان اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 کرده است. در همین رابطه کاهش مصرف انرژی و بازیافت حرارت، کاهش مصرف آب، کاهش قیمت تمام شده محصولات و اصلاح روش‌های تولید، ارتقای کارآمدی و کارایی محصولات و ایجاد رفاه و امنیت بیشتر برای مشتریان از مهمترین قابلیت‌ها و اولویت‌های این شرکت معرفی شده است.

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران از 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانصافیاد
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز