اولین بازی ایران در لیگ ملت های والیبال 2024 کی برگزار می شود؟

اولین بازی ایران در لیگ ملت های والیبال 2024 کی برگزار می شود؟-کاماپرس
ژیوار

لیگ ملت‌ های والیبال ۲۰۲۴، چند هفته مانده به آغاز بازی‌های المپیک با حضور 16 تیم برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال ایران، در اولین بازی خود در این رقابت‌ها ساعت 3:30 دقیقه بامداد پنجشنبه 3 خرداد برابر صربستان قرار می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، این بازی‌ها تکلیف تیم‌های باقی‌مانده برای حضور در المپیک را مشخص می‌کند. 16 تیم حاضر در لیگ ملت‌ های والیبال 2024 شامل‌‌ ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی است که هر تیم در هر هفته لیگ ملت‌های والیبال در چهار مسابقه حاضر خواهد شد.

هفته نخست این مسابقات به میزبانی ترکیه و برزیل، هفته دوم به میزبانی ژاپن و کانادا و دیدارهای هفته سوم در اسلونی و فیلیپین برگزار خواهد شد.

به نقل از ایسنا، در دوره قبلی این رقابت‌ها (لیگ ملت‌های ۲۰۲۳) تیم ملی والیبال ایران با هدایت بهروز عطایی در بین شانزده تیم در رتبه چهاردهم قرار گرفت و همین مسئله باعث شد تا با پایین آمدن رنکینگ ایران در رده بندی، کار تیم ملی والیبال برای صعود به المپیک دشوار شود. ایران با هدایت پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی وارد لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ والیبال شده است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

 

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز