اهمیت تحلیل بیت کوین + بررسی روند قیمتی این رمزارز در روز جاری

ژیوار

معامله گرانی که به روش‌های تحلیل بیت‌کوین مسلط هستند تا حد زیادی ریسک سرمایه‌گذاری روی این رمزارز را کاهش می‌دهند. از میان تحلیل‌های بیت کوین، تحلیل تکنیکال بیشترین اهمیت را دارد زیرا با کمک آن امکان نحوه تغییر قیمت رمزارز مذکور قابل پیش‌بینی است و معامله گران با آن امکان کسب بهترین فرصت سرمای‌گذاری را دارند.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال بیت کوین یک تحلیل پرکاربرد و اما قابل فهم است که هم معامله گران تازه کار و هم کارکشته‌های بازار رمزارزها هر روزه در حال استفاده از آن هستند. این تحلیل کاملا کاربردی بوده و با استفاده از ابزارهای مختلفی انجام می‌شود. ابزارهای تحلیل تکنیکال شامل روندشناسی، کندل شناسی، اندیکاتورها، خطوط مقاومتی و حمایتی، ایچیموکو، فیبوناچی و امواج الیوت هستند. معامله‌گران با به کارگیری این ابزارها و اطلاعات قیمتی بیت کوین به راحتی امکان پیش بینی روند تغییرات قیمتی این رمزارز را دارند و تصمیم‌گیری درباره خرید بیشتر، فروش یا نگهداری آن را دارند. در ادامه تحلیل تکنیکال روز بیت کوین آورده شده است؛

تحلیل بیت کوین ۲۷ اردیبهشت

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۲۷ اردیبهشت با شما همراه هستیم. بیت کوین در ادامه روند صعودی خود موفق شد تا سقف قیمتی نزدیک را به سمت بالا بشکند و حالا این ناحیه تبدیل به یک ناحیه حمایتی برای آن شده است.

دریان سفر امید

برای روز جاری پیش‌بینی ما از قیمت بیت کوین یک پولبک کوچک به این ناحیه و ادامه روند صعودی است. همچنین روند قیمت بیت کوین را برای چند روز آینده نیز با خط‌چین مشخص کردیم. البته این پیش‌بینی در روزهای آینده آپدیت خواهد شد. اما با توجه به تعطیلی آخر هفته، انتظار داریم تا قیمت بیت کوین در این مسیر به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز