ام جی 4 برقی مدل 2022 ؛ شوالیه ای کهنه کار در جامه ای نو

لست سکند

کمپانی ام جی که با ساختن خودروهای برقی بی نظیری مانند ام جی زد اس (ZS) و ام جی فایو (MG5) سابقه بسیار خوبی برای خودش دست و پا کرده است، اکنون خودرو زیبا و تمام برقی ام جی 4 را روانه بازار کرده است که بسیار جادار است، برد بیشتری دارد و فناوری آن نیز ارتقا یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ام جی 4 مدل 2022 از همه محصولاتی که کمپانی ام جی پیشتر تولید کرده است شیک تر و زیباتر است و این بدان معناست که می تواند با خودروهای برقی پرطرفداری مانند رنو Zoe، پژو 208 برقی، اپل کورسا برقی و فولکس واگن ID.3 به رقابت بپردازد.

تیپ پایه ام جی 4 برقی مدل 2022 به بسیاری از تجهیزات مدرنی که خریداران انتظارش را دارند مجهز است که از میان آن ها می توان به سیستم هشدار عبور از خط، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی که همواره فاصله معینی با خودروی جلویی را حفظ می کند اشاره کرد. چنانچه یک پله بالاتر بروید و تیپ Trophy را خریداری کنید تجهیزاتی مانند سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار موانع عقب و دوربین 360 درجه نیز در اختیارتان قرار می گیرد. این تیپ با اپلیکیشن iSmart سازگاری دارد و همواره می توانید با استفاده از این اپلیکیشن وضعیت خودرو خودتان را چک کنید.

راز آسمان پایتخت

همه تیپ های ام جی 4 برقی مدل 2022 به نمایشگر لمسی 10.25 اینچی سیستم سرگرمی و اطلاعات به همراه مسیریاب ماهواره ای و برنامه های Apple CarPlay و Android Auto  مجهز هستند.

از تجهیزات دیگر که به صورت استاندارد ارائه می شوند می توان به شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع، رینگ های 17 اینچی؛ چراغ های ال ای دی، گرمکن صندلی های جلو و گرمکن غربیلک فرمان اشاره کرد.

ام جی 4 برقی مدل 2022 نیز مانند بسیاری از خودروهای تمام برقی دیگر، باتری را زیر کف خودرو قرار داده است و موتور آن چرخ های عقب را به حرکت در می آورد. البته کمپانی ام جی اعلام کرده است که یک نسخه چهار چرخ محرک که به دو موتور قوی مجهز است نیز به زودی از راه خواهد رسید.

تیپ پایه ام جی 4 برقی مدل 2022 که تیپ SE نام دارد 170 اسب بخاری است در حالی که تیپ بالاتر یعنی تیپ Trophy دارای 203 اسب بخار نیرو است و به صورت استاندارد از باتری بزرگتری نیز بهره می برد. تیپ SE می تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 350 کیلومتر را بپیماید در حالی که برد تیپ Trophy که به باتری بزرگتری مجهز است به 452 کیلومتر می رسد. گفته می شود در آینده نزدیک یک باتری جدید برای این خودرو ارائه خواهد شد که می تواند برد آن را به 482 کیلومتر برساند.

مانند بسیاری از خودروهای برقی دیگر، می توانید تنظیم کنید که وقتی پدال گاز را رها می کنید چه مقدار از نیروی ترمز بازیافت و در باتری ذخیره شود و این تنظیمات فقط از طریق منوهای صفحه نمایشگر صورت می گیرد که ممکن است هنگام حرکت در ترافیک تنظیم کردن آن قدری دشوار و عذاب آور باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : ام جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز