امکان خرید بیمه کرونا از اپلیکیشن آپ

لست سکند

اپلیکیشن آپ امکان خرید انواع بیمه‌نامه‌های کرونای شرکت‌های مختلف بیمه را به فهرست خدمات خود اضافه کرد.

به گزارش کاماپرس و بنا به اطلاعاتی که در صفحه رسمی آسان‌پرداخت در اینستاگرام منتشر شده، طرح‌های بیمه شامل بازه‌های زمانی ۳۰، ۹۰، ۱۸۰ و ۳۶۰ روزه هستند. بیمه از ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان هزینه‌های پزشکی کرونا را پوشش می‌دهد. این مبلغ برای فوت در اثر کرونا به ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد. بیمه ۱۴ روز پس از خرید توسط مشتری فعال می‌شود. در بیمه کرونا، پرداخت غرامت تنها با ارائه مدارک پزشکی و فاکتور‌های پرداخت‌شده صورت می‌گیرد. پرداخت غرامت مشروط به بستری شدن فرد در بیمارستان است. جبران خسارت‌ها نیز به صورت پس‌پرداخت است. خریداران این بیمه در صورت ابتلا به بیماری کرونا، می‌توانند با ارایه مدارک مربوطه به شرکت بیمه، مبلغ خسارت را دریافت کنند. برای دریافت خسارت باید مالک بیمه‌نامه و یا در صورت فوت وراث قانونی بیمه‌گذار به مراکز اعلام و دریافت خسارت شرکت بیمه‌گر مراجعه نمایند. بیمه تنها به اسم یک فرد صادر شده و افراد تحت تکفل را پوشش نمی‌دهد.
حق بیمه کرونا در آپ از ۵۶۰۰ تومان آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، محمدرضا اسکندریون، مدیرعامل آپ در این باره توضیح داد: در گران‌ترین حق بیمه موجود در اپلیکیشن آپ، باید ماهانه ۲۰ هزار تومان پرداخت که با این مبلغ به عنوان مثال، بر اساس آخرین نرخ‌نامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران فقط می‌توانیم یک کیلو و ۸۰ گرم مرغ تنظیم بازار در یک ماه بخریم.
مدیرعامل آپ افزود: استفاده از ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه فوت، ۵۰ میلیون تومان سرمایه نقص عضو و از‌کار‌افتادگی و ۱۰ میلیون تومان هزینه پزشکی که شامل هزینه تست کرونا می‌شود در بهترین طرح ویژه یکساله ما دیده شده و از سوی دیگر، در کمترین میزان پوشش بیمه‌ای هم هموطنان لااقل می‌توانند از پرداخت ۲۰ میلیون تومان سرمایه فوت و ۲ میلیون تومان هزینه پزشکی با پرداخت ماهانه ۵۶۰۰ تومان بهره‌مند شوند.
طبق اطلاعیه سایت آپ، به محض انتخاب یک طرح بیمه کرونا و درج شماره موبایل در اپلیکیشن، یک اپراتور آگاه به موضوعات بیمه‌ای با کاربر تماس می‌گیرد و راهنمایی مناسب با شرایط‌ سنی، اقتصادی و انتظارات هر شخص ارائه می‌شود.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت آپ و دانلود اپلیکیشن آپ از شرایط کامل طرح‌ها مطلع شوند.
انتهای پیام

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : آسان پرداخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز