افزایش چهار برابری اتریوم تا سال 2026

ژیوار

اتریوم دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر حجم بازار بعد از بیت کوین است. این ارز که طرفداران خاص خود را نیز دارد، در 2 سال اخیر همانند سایر رمزارزها روند نزولی به خود گرفته بود. با توجه به بازگشت بازار رمز ارزها به فاز صعودی، سرمایه گذاران این ارز نیز امیدوارند که با افزایش قیمت، به سود دلخواه خود برسند.

به گزارش رویترز و بر اساس آخرین پیش‌بینی بانک جهانی استاندارد چارترد ، رمزارز اتریوم ممکن است تا پایان سال 2026 بیش از 4 برابر شود. این پیش بینی بارقه‌های امید را در بین دارندگان اتریوم روشن‌تر کرده و باعث ورود سرمایه بیشتر به بازار برای خرید این رمزارز شده است.

پیش بینی 8000 دلاری شدن اتریوم

اگرچه در زمان نگارش این گزارش در 14 آذر 1402 قیمت اتریوم 2243 دلار است اما پیش بینی کارشناسان بانک جهانی استاندارد چارترد برای سال 2026 اتریوم 8000 دلاری است.

یکی از دلایل این پیش بینی بررسی چارت تکنیکال این رمزارز است اما علاوه بر آن، اتریم روز به روز در سیستم‌های مختلف مالی مورد استفاده بیشتری پیدا می‌کند و بسیاری از توکن‌های جدید مربوط به حوزه‌های مالی و بازی‌های کریپتویی در بستر اتریوم شکل می‌گیرند.

کارشناسان این بانک پیش بینی کرده اند که قیمت 8000 دلار نیز برای اتریوم یک پله خواهد بود و در طولانی مدت ممکن است قیمت این رمز ارز به چیزی حدود 26000 تا 35000 دلار برسد. این تخمین ارزش گذاری بسیار بلند مدت و برای سال 2040 پیش بینی شده است.

دریان سفر امید

اتر در سال جاری حدود 40 درصد افزایش قیمت داشته است. اگرچه تقریباً 60 درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی حدود 4869 دلار است که در نوامبر 2021 به ثبت رسیده بود.

این پیش بینی ها چقدر می‌تواند درست باشد؟

ارزیابی ارزش ارزهای دیجیتال با دشواری همراه است. زیرا توکن هایی مانند اتریوم یا بیت کوین که توسط دارایی های سنتی پشتیبانی نمی شوند، فاقد معیارهای مورد استفاده برای قیمت گذاری سهام، اوراق قرضه یا ارز هستند. قیمت توکن های کریپتو به طور کلی توسط احساسات سرمایه گذاران هدایت می شود. البته با توجه به روند بازارهای ارز دیجیتال و اقبال هر چه بیشتر سرمایه گذاران برای ورود به این بازار، پیش بینی‌های اینچنینی را غیر ممکن هم نمی‌کند.

 

اتریوم دومین رمزارز بزرگ بعد از بیت کوین

اتریوم از نظر ارزش بازار دومین رمزارز موجود است. ایده اتریوم در سال 2013 توسط شخصی به نام ویتالیک بوترین بنا نهاده شد و این ایده در سال 2014 کامل شد تا اتر به بازار عرضه شود. از آن زمان تا به امروز صدها رمزارز و توکن دیجیتال که عمدتا مربوط به بازی‌ها و دیگر حوزه‌های مالی هستند در بستر این رمزارز مادر به وجود آمده اند.

تیم اتریوم در این روزها در حال کار بر روی اتریوم 2 هستند که باعث تغییر الگوریتم این بلاکچین از روش اثبات کار به روش اثبات سهام خواهد شد. از جمله انتقادها به اتریم میزان بالای کارمزدهای آن در زمان انتقال است.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “افزایش چهار برابری اتریوم تا سال 2026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز