افزایش قیمت 4 تا 55 میلیون تومانی خودروهای داخلی طی یک هفته

قیمت خودرو امروز نیز افزایشی بود و روند صعودی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوساناتی که به تازگی در بازار خودرو رخ داده نشانگر جهش قیمت‌ها در این بازار است تا جایی که برخی خودروهای داخلی طی یک هفته با افزایش قیمت 4 تا 55 میلیون تومان مواجه شده‌اند.

محصولات ایران‌خودرو طی یک هفته چندتومان شدند؟

از میان خودروهای داخلی شرکت ایران‌خودرو طی بررسی انجام شده کمترین میزان افزایش قیمت برای خودرو پژو 206 تیپ 5 با افزایش 23 میلیون تومان بوده که قیمت این محصول را به 435 میلیون تومان رسانده است.

پژو 206 تیپ دو و تارا دنده‌ای هر کدام 30 میلیون تومان افزایش قیمت داشتند که به ترتیب با قیمت 380 میلیون تومان و 548 میلیون تومان به فروش رسیدند.

آریاک سفر

سمند ای اف 7 که هفته گذشته با قیمتی حدود 384 میلیون تومان معامله می‌شد امروز با گذشت یک هفته 36 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و به 420 میلیون تومان رسیده است.

رانا پانوراما پلاس نیز با افزایش قیمت 42 میلیون تومان 400 میلیون را رد کرد و به 440 میلیون تومان رسید همچنین دنا اتوماتیک توربوپلاس نیز با افزایش 45 میلیون تومانی 650 میلیون تومان شد.

بیشترین افزایش قیمت در این بررسی انجام شده نیز برای خودرو پژو 207 دستی پانوراما بود که با 55 میلیون تومان افزایش قیمت مواجه شد و به 530 میلیون تومان رسید.

محصولات شرکت سایپا طی یک هفته با چه میزان افزایش قیمت روبرو شد؟

بیشترین افزایش قیمت در این بررسی انجام شده برای خودرو کوییک دنده‌ای آر بود که با افزایش 21 میلیون تومانی به 260 میلیون تومان رسید.

طی یک هفته، خودرو تیبا صندوق‌دار اس ایکس بنزینی با 19 میلیون تومان افزایش قیمت و خودرو ساینا اس با افزایش 18 میلیون تومانی به ترتیب به 240 میلیون تومان و 260 میلیون تومان رسیدند.

در این بین همچنین پراید 131 با افزایش قیمت 8 میلیون تومان  روبرو شد و در حالی‌که هفته گذشته با قیمت 204 میلیون تومان به فروش می‌رسید امروز به 212 میلیون تومان رسید.

کمترین افزایش قیمت در این بررسی محصولات سایپا برای پراید 111 است که 222 میلیون تومان شده و این قیمت نشانگر افزایش 4 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز