افزایش قیمت ناگهانی سورن پلاس در بازار

قیمت-سورن-پلاس-کاماپرس
ژیوار

با توجه به صدور مجوز سازمان حمایت برای تغییر قیمت خودرو توسط شرکت‌های تولیدکننده، قیمت صفر و کارکرده خودرو سورن پلاس در بهار 1403 تغییر کرد. به طوری که قیمت این خودرو  با 96 میلیون تومان افزایش قیمت از  ۳۷۲ میلیون به ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، این تغییر قیمت در حالیست که قیمت خودرو سورن پلاس فول در بازار آزاد حدود ۷۱۰ میلیون تومان و قیمت مدل سورن پلاس ESP حدود ۷۲۴ میلیون تومان است.

اختلاف قیمت سمند سورن پلاس سامانه یکپارچه با بازار آزاد چقدر است؟-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ویژگی فنی و آپشنی سورن پلاس

خودرو سورن پلاس دارای موتوری 1.7 لیتری با پیشرانه 4 سیلندر است. سورن پلاس دوگانه‌سوز با 113 اسب بخار و 153 نیوتن متر گشتاور حدود 12.8 ثانیه شتاب دارد.  همچنین این خودرو می‌تواند حداکثر به 190 کیلومتر سرعت برسد. مصرف سوخت ترکیبی آن در 100 کیلومتر حدود 7.5 کیلومتر است.

دریان سفر امید

از مهمترین آپشن‌های این خودرو سنسور عقب، ترمز ضد قفل، دی لایت، مه شکن جلو و عقب و همچنین دکمه‌های کنترلی است.

در حال حاضر سورن پلاس جزو خودروهای اقتصادی بازار است که آپشن‌های روز را نیز دارد. این در بازار رقیب پژو پارس محسوب می‌شود. از طرف دیگر پژو پارس جزو خودروهای است که سهم بازار بالایی دارد، اما در آینده نه چندان دور تولید آن متوقف می شود. به همین دلیل در ماه‌های آینده تقاضا برای خرید سورن پلاس افزایش خواهد داشت. از طرف دیگر سورن در سگمنت خود رقیب خارجی  ندارد. بنابراین ایران خودرو قصد دارد در ماه‌های آینده به تولید این خودرو سرعت بیشتری ببخشد. به همین دلیل قیمت سورن پلاس احتمالا در آینده نه چندان دور یک آوند نوسانی داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز